• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SIHH 2019 - The Tråd!

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Finns det ingenstans man kan se alla Panerai-releaser? Varken deras hemsida eller Instagram har dem än.
 

Bramserud

Advertising
2-Faktor
"the twin beat perpetual features a user selected frequency pusher which allows the wearer to change the frequency from 5hz when wearing the watch (giving a 4 day PR) to a 1.2 hz 'rest mode' giving av crazy 65+ day PR."
image1.png


Jag tycker detta är skithäftigt på alla plan!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor

ante_77

Cartier
2-Faktor
"the twin beat perpetual features a user selected frequency pusher which allows the wearer to change the frequency from 5hz when wearing the watch (giving a 4 day PR) to a 1.2 hz 'rest mode' giving av crazy 65+ day PR."
image1.png


Jag tycker detta är skithäftigt på alla plan!

Tekniskt sett väldigt häftig.
Men i övrigt så måste det ju vara stökigaste tavlan som VC har gjort. Ser ut som en massa halvfrostat glas/ plast med printad text.
Gångeeservstexten i rött ser ju ut som en sliten gradskiva som man använde på mellanstadiet.
Är det en prototyp?
 

hooods

Panerai
2-Faktor
Jlc:n är sjukt ball. Plast Panraien ser ut som en kickstarter klocka. Sjukt lökigt med moderna mekaniska lyxklockor där man försöker påskina någon form av militär trovärdig koppling. Trams.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jlc:n är sjukt ball. Plast Panraien ser ut som en kickstarter klocka. Sjukt lökigt med moderna mekaniska lyxklockor där man försöker påskina någon form av militär trovärdig koppling. Trams.
Well. Kopplingen i det här fallet är ju åtminstone att man får några dagars attackdykträning med Comsubin med i priset.
 

Minuten

Cartier
"the twin beat perpetual features a user selected frequency pusher which allows the wearer to change the frequency from 5hz when wearing the watch (giving a 4 day PR) to a 1.2 hz 'rest mode' giving av crazy 65+ day PR."
image1.png


Jag tycker detta är skithäftigt på alla plan![

Riktigt häftigt! Även prislappen på 210 000€ är häftig! o_O
 

aximand

Panerai
2-Faktor
"the twin beat perpetual features a user selected frequency pusher which allows the wearer to change the frequency from 5hz when wearing the watch (giving a 4 day PR) to a 1.2 hz 'rest mode' giving av crazy 65+ day PR."
image1.png


Jag tycker detta är skithäftigt på alla plan!
Så coolt! Wow! Verkligen rimlig produktutveckling.
 
Topp