• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sjöö Sandström releaseparty!

Darin! Puss!
image.jpg

fråga varför han inte rockar SI längre!

På bilderna tyckte jag val "sådär", men på deras reklamfilm (klicka på deras reklam ovan på denna sidan), när man får se den från lite olika vinklar var den inte alls dum. Priset är dock rätt tufft. Runt 150 tkr för en gulddressare på läder, då vill man kanske att det ska stå något "fint" på tavlan.

Guldaren är riktigt snygg, men priset är ju helt bananas... dessutom står det ju STOCKHOLM på tavlan :banghead: för de pengarna tar jag nog hellre nåt där det stå PATEK på tavlan.

GÖTEBORG

jävla får och gnällmentalitet, den är dyr och stenhård. Jag kanske kan få ligga med en fotomodell för x antal pengar och alla mina polare tycker att jag är stenhård men jag slänger hellre den cashen på din gamla morsa för att hon är intressantare och jag gillar att supporta mina locals.

Verkar ha varit ett grymt event; tack till alla er som rapporterat! En får hoppas att lotten står en bi gällande deltagande vid liknande kommande tillfällen!
Är positivt överraskad av klockan utseendemässigt; vad gäller storleken har jag inga problem alls med den, tvärtom! Måste dock sälla mig till kören gällande priset; kanske i saftigaste laget. 62k för stålmodellen är i paritet med exempelvis ett gäng sportrollar och en hel del fina dressare av mycket trevliga fabrikat.
Dock som sagt ändå mersmak, hoppas Royal Capital blir en succé! Förbaskat kul med ett svensk klockmärke som vill och förhoppningsvis kan nafsa på de schweiziska drakarna!

jävla får och gnällmentalitet, den är dyr och stenhård. Jag kanske kan få ligga med en fotomodell för x antal pengar och alla mina polare tycker att jag är stenhård men jag slänger hellre den cashen på din gamla morsa för att hon är intressantare och jag gillar att supporta mina locals.

*mer intressant
Ser att du är tillbaka din efterblivna jävel

Tillbaka
Topp