Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Guldaren är riktigt snygg, men priset är ju helt bananas... dessutom står det ju STOCKHOLM på tavlanför de pengarna tar jag nog hellre nåt där det stå PATEK på tavlan.
GÖTEBORG
Guldaren är riktigt snygg, men priset är ju helt bananas... dessutom står det ju STOCKHOLM på tavlanför de pengarna tar jag nog hellre nåt där det stå PATEK på tavlan.
GÖTEBORG
Tyckte att de lyckats riktigt bra med designen! Dock så tycker jag att prissättningen är alldeles för hög för ett klockmärke som man fick på köpet "Vw" för några månader sedan!
Ingen update på varför Darin svikit Stone Island? Jag väntar ivrigt!
Urverket saknas ju.Får man VW flakmoppe på köpet på guldarn så är jag med
![]()
Enligt uppgift är urverket på 36000rph dvs rena el primero standarden
För mycket kids. Han kör old school bomber istället
Fick inte handla... :-(Får någon med sig nått därifrån?![]()
Kul att ses!
Samlarvärde?Drinkbiljett kvar. Orutinerat!
![]()
STOCKHOLM!!!Guldaren är riktigt snygg, men priset är ju helt bananas... dessutom står det ju STOCKHOLM på tavlanför de pengarna tar jag nog hellre nåt där det stå PATEK på tavlan.
GÖTEBORG
Mandom mod och morske män.![]()
Snart på vag hemåt![]()
Kul att träffas!
jävla får och gnällmentalitet, den är dyr och stenhård. Jag kanske kan få ligga med en fotomodell för x antal pengar och alla mina polare tycker att jag är stenhård men jag slänger hellre den cashen på din gamla morsa för att hon är intressantare och jag gillar att supporta mina locals.