Barricello
Guld
30 ex per modell?Ja, det verkar ju verkligen bra men jag tror tyvärr att den ena av dom två kommer att sälja slut innan dom når AD? Den är verkligen bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
30 ex per modell?Ja, det verkar ju verkligen bra men jag tror tyvärr att den ena av dom två kommer att sälja slut innan dom når AD? Den är verkligen bra
Jepp30 ex per modell?
Skiljer den/dom sig mkt från den första modellen?Ja, det verkar ju verkligen bra men jag tror tyvärr att den ena av dom två kommer att sälja slut innan dom når AD? Den är verkligen bra
@Margarinkungen PM:a mig istället då....Jag har inte råd ens med den gamla, men tack i alla fall för erbjudandet
Nej egentligen inte, men du kommer att förstå när du ser den... kärlek vid första ögonkastet!Skiljer den/dom sig mkt från den första modellen?
Jag anser att första modellen är svårslagen![]()
Förväntningarna är nu maxade!Nej egentligen inte, men du kommer att förstå när du ser den... kärlek vid första ögonkastet!
Helt makalös! En riktig vinnare. Vill ha!!Förväntningarna är nu maxade!![]()
Vad sa dom?Var in på Erikson Ur idag och tittade på Sinn UX och då berättade dom lite om dom nya RC klockorna och det lät jäkligt bra.
Är den bättre än den första menar du? Eller blev du begeistrad bara för att den var i guld och du är van vid stål?Nej egentligen inte, men du kommer att förstå när du ser den... kärlek vid första ögonkastet!
Nej en av versionerna är definitivt bätte än guld 1.0.Är den bättre än den första menar du? Eller blev du begeistrad bara för att den var i guld och du är van vid stål?
Ut med språket, vad är det dom är så bra?Nej en av versionerna är definitivt bätte än guld 1.0.
Ledsen men jag vågar inte... vill inte sabba för grabbarna och tjejerna på S&SUt med språket, vad är det dom är så bra?![]()
Har ni skrivit på ngn form av secretessavtal då förstår jag, annars ös på och marknadsför nya modellen vettjaLedsen men jag vågar inte... vill inte sabba för grabbarna och tjejerna på S&S
Fortfarande i rose eller är det gulguld? Samma form?Det har ni rätt i, jag har inte signat något. @Clark Kent @RobVintage
Nya versionerna är två, båda har datum vilket gör att dom bygger några tiondelarsmilimeter. Två tavlor en original och en riktigt, riktigt trevlig blå med sunbursttavla och ett matt blått krokodilband och guldviklåset.
Deb blåa är så jävla sexig
Osäker faktiskt, men tror det är guldguld? Det blev ett otroligt skimmer i med den blåatalan. Sexig på riktigtFortfarande i rose eller är det gulguld? Samma form?
Trevligt trevligt, samma form som den ”gamla”?Osäker faktiskt, men tror det är guldguld? Det blev ett otroligt skimmer i med den blåatalan. Sexig på riktigt
Japp, lite högra bara. En riktigt skön tyngd.Trevligt trevligt, samma form som den ”gamla”?
Vet inteMycket spännande! Kommer det att släppas en version i stål också?
Grymt! Synd att viklåset är det samma för det är ingen höjdareJapp, lite högra bara. En riktigt skön tyngd.
Jo, bästa låset jag någonsin haft. Bästa. Men dyrt till guldaren 60000kr typGrymt! Synd att viklåset är det samma för det är ingen höjdare
Menade inte att det är dåligt i sig men det bygger ju mer än själva klockanJo, bästa låset jag någonsin haft. Bästa. Men dyrt till guldaren 60000kr typ