• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag måste ställa frågan eftersom det tassas som katten kring het gröt från er som har varit och tittat på RC 2.0. @Logge @Margarinkungen

Fick ni direktiv att inte prata om vad ni såg, eller hintades det om att ni inte fick prata om det? Fick ni skriva på något om att inte prata om vad ni hade fått se?
Jag har förstått att ni inte fick ta kort...men i övrigt, vilka restriktioner fick ni?

Det har ni rätt i, jag har inte signat något. @Clark Kent enda restriktionen var att jag inte fick posta några bilder eller ta ws @RobVintage

Nya versionerna är två, båda har datum vilket gör att dom bygger några tiondelarsmilimeter. Två tavlor en original och en riktigt, riktigt trevlig blå med sunbursttavla och ett matt blått krokodilband och guldviklåset.

Deb blåa är så jävla sexig

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp