Barricello
Guld
Hhahah .. ska bli kul att se dom igenJa, sitter med S&S hemsida uppe och biter på naglarna och maniskt trycker på uppdatera
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hhahah .. ska bli kul att se dom igenJa, sitter med S&S hemsida uppe och biter på naglarna och maniskt trycker på uppdatera
så snygg, klockporr när den är som bäst![]()
Nu hoppas jag ni förstår vad jag menar! så jävla sexig!
tänkte skriva onanerar i bildtexten men fegade ut...så snygg, klockporr när den är som bäst
ja det är ju fan inte långt ifråntänkte skriva onanerar i bildtexten men fegade ut...
Vackra svenska färger! Kungligt.![]()
noterat!Till er som äger en RSC och behöver frigöra ”Capital” till den nya så räcker jag härmed ut min hand.![]()
Mer kungligt (royal) kan det ju inte bli - väldigt fin blå och väldigt fin guld![]()
![]()
Hemska sunburst, bättre med parallell borstning då.Den blå är så sjukt snygg live! Gillade också att den blev lite tjockare tack vare datumskivan. Upplever ibland den gamla som lite för tunn för min personliga smak. Den här är supersmutt storleksmässigt! Kombon med den blå tavlan och det blå bandet mot guldet är fan magisk! Hörde du det @Gummo , MAGISK!![]()
Hemska sunburst, bättre med parallell borstning då.
Nej, men har sett sunburst förr tyvärr.Har du sett den IRL?
Nej, men har sett sunburst förr tyvärr.
@Gummo bifall på den. Även tyngden är helt rätt i guld.Den blå är så sjukt snygg live! Gillade också att den blev lite tjockare tack vare datumskivan. Upplever ibland den gamla som lite för tunn för min personliga smak. Den här är supersmutt storleksmässigt! Kombon med den blå tavlan och det blå bandet mot guldet är fan magisk! Hörde du det @Gummo , MAGISK!![]()
Men du måste se den irl för att hon ska komma till sin rätt. Hon är snyggare i verkligheten.Ruskigt snygg, men når inte upp till @Margarinkungen ´s hype om att det skulle vara det nya hjulet
Till skillnad från de flesta andra så föredrar jag nog den silvriga tavlan. Den blå vinner vid en första titt, men i längden skulle jag trivas bättre tillsammans med silvertavlan och det svarta lädret. Tycker också att datumfönstret blir mer harmoniskt och smälter in bättre...är inget fan av färgade tavlor och vita datumfönster överhuvudtaget.
EDIT: Håller med @Aurum också om att parallell borstning trumfar sunburst, så även där vinner den silvriga över den blå.
Inget fel på klockan, men ogillar att man kör sunburst. Smaksak såklart.Du bör se den live. Den är betydligt bättre än på bilden. Sen är det ju en smaksak...
Men du måste se den irl för att hon ska komma till sin rätt. Hon är snyggare i verkligheten.
Ja, gummi har jag tjatat på @Sjöö Sandström sedan första gången jag ägde en Stockholm...Missförstå mig inte, jag tycker att den är otroligt fin. Däremot är det varken min favoritstil/färg på klockor så behöver inte se den live för att våga påstå att jag inte kommer ändra mig och tycka att det är den bästa klockan någonsinSaknar fortfarande ett passande gummi också för det där lilla extra.
Kanske dags för Utte att ta en dusch...Jag och utte glädjas åt @Sjöö Sandström och deras snygga nya klocka. Tyvärr är den nog inget för oss hederliga arbetare.
![]()
Gummi är dyrt! Eller rättare sagt formarna är dyra, inget man gör för mindre batcher (enligt Hirsch).Ja, gummi har jag tjatat på @Sjöö Sandström sedan första gången jag ägde en Stockholm...
Tyvärr är det ju så! Men nu med 250 stål version 1 och 30 guld och dessa 30+30(?) så borde det ju finnas en marknad om en något begränsad.Gummi är dyrt! Eller rättare sagt formarna är dyra, inget man gör för mindre batcher (enligt Hirsch).
Stämmer, samt att för att göra vassa varianter krävs förmodligen mer åt high precision moulds. Krävs några hundra/ tusen i försäljning bara för att kunna skriva av investeringen skulle jag tro.Gummi är dyrt! Eller rättare sagt formarna är dyra, inget man gör för mindre batcher (enligt Hirsch).
Pyttesmå volymer, hade varit en minusaffär.Tyvärr är det ju så! Men nu med 250 stål version 1 och 30 guld och dessa 30+30(?) så borde det ju finnas en marknad om en något begränsad.