De berättade lite om den kommande modellen i klockpodden. Med betoning på lite![]()
Så fort den lanseras öppet så kommer det bilder i acast bildström!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De berättade lite om den kommande modellen i klockpodden. Med betoning på lite![]()
Köp, bara köp!!!!Finns några modeller på https://salkari.fi/sv/
Använder man rabattkod: salkari2018 så får man 20% rabatt.
Är grymt sugen på att klicka hem en Worldtimer 36:a![]()
Hahaha!! Ja man kanske skulle slå tillKöp, bara köp!!!!
Alldeles för få 36r här......
Är sugen på att slå till men det slår in som 15 procent, hur fick du 20?Finns några modeller på https://salkari.fi/sv/
Använder man rabattkod: salkari2018 så får man 20% rabatt.
Är grymt sugen på att klicka hem en Worldtimer 36:a![]()
Det står 15. Men räknar man så blir det 20Är sugen på att slå till men det slår in som 15 procent, hur fick du 20?
Alldeles för få på köp&sälj också.Köp, bara köp!!!!
Alldeles för få 36r här......
Se på tusan det har du rätt i. Då är det bara att lösa hur sjutton man byter land till Sverige i adressen ..Det står 15. Men räknar man så blir det 20![]()
Det har jag tyvärr ingen koll på. Men borde ju gåSe på tusan det har du rätt i. Då är det bara att lösa hur sjutton man byter land till Sverige i adressen ..
Har dragit iväg ett mail så om går fint så kommer jag nog beställa en Worldtimer 36aDet har jag tyvärr ingen koll på. Men borde ju gå
Snyggt!!Har dragit iväg ett mail så om går fint så kommer jag nog beställa en Worldtimer 36a
Edit: Nu vart beställning lagd. Får se ifall det kommer fram något. Skulle bli ca 20 eur i frakt extra.
Do it!Snyggt!!Den är jag också sugen på
Varsågod! Såna tips måste man dela med sig till likasinnade. Du kommer garanterat bli supernöjdDo it!Har spanat länge på den. Tack för tipset!
Japp!!!Alldeles för få på köp&sälj också.![]()
Get ready for a treat!! som dom säger i Amerika!!![]()
Imorgon smäller det!
allt är samma, bara datum, tjockleken, urtavlan på ena och bandet på samma...Det ser ut att vara en likadan krona som på V.1? @Margarinkungen
Tavlan även på den 2:a va? Silver, och på 1.0 vitallt är samma, bara datum, tjockleken, urtavlan på ena och bandet på samma...
men fy bubblan vad dom har gjort en skönhet av en redan snygg tjej!
Ska väl ärligttalat säga att jag inte fokuserade så mycket på den andra så jag minns inte...Tavlan även på den 2:a va? Silver, och på 1.0 vit![]()
HahaSka väl ärligttalat säga att jag inte fokuserade så mycket på den andra så jag minns inte...
Ja, sitter med S&S hemsida uppe och biter på naglarna och maniskt trycker på uppdateraSpänningen är olidlig Idag gäller det!