• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Schill

Cartier
8813B9D8-2F58-4148-83BA-26E32AB7970B.jpeg

Gjorde sig väldigt bra på läder tycker jag
 
Det finns en avdelning för köp & sälj, det lär inte svida mer för att du postar där.
Jag skrev väl precis att jag INTE vill lägga ut den på köp och sälj/annons?
Men visst det var naturligtvis dumt av mig att "beklaga" mig här. Jag ber om ursäkt för att jag tvingade dig att läsa en rad i onödan. Och sedan för att jag stal din tid när jag tvingade dig att skriva ett inlägg och påpeka hur onödigt MITT inlägg var.

Jag ber ödmjukast om ursäkt.

Mvh Roffe.
 

RobVintage

Panerai
Jag skrev väl precis att jag INTE vill lägga ut den på köp och sälj/annons?
Men visst det var naturligtvis dumt av mig att "beklaga" mig här. Jag ber om ursäkt för att jag tvingade dig att läsa en rad i onödan. Och sedan för att jag stal din tid när jag tvingade dig att skriva ett inlägg och påpeka hur onödigt MITT inlägg var.

Jag ber ödmjukast om ursäkt.

Mvh Roffe.
Sluta fjanta dig nu va.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Ja, förlåt. Men det var väl inte jag som började med pekpinnar och duktigheter?
Men ja, det var,onödigt skrivet. Sorry.

Mvh Roffe.
Det är helt okej att ge en vink om att man tänker sälja en klocka när man är i en tråd man brukar vara i. Men det är inte riktigt det du gjort. Du har frågat om hur mycket du bör sätta ut den för (och fått svar) och sedan fortsatt med sälj snacket. Det finns en köp&sälj avdelning för sådant. Vad är problemet? Håll en trevlig ton och bidra i tråden istället. Pekpinnen kom för att den tydligen behövdes, i all välmening.
 
Det är helt okej att ge en vink om att man tänker sälja en klocka när man är i en tråd man brukar vara i. Men det är inte riktigt det du gjort. Du har frågat om hur mycket du bör sätta ut den för (och fått svar) och sedan fortsatt med sälj snacket. Det finns en köp&sälj avdelning för sådant. Vad är problemet? Håll en trevlig ton och bidra i tråden istället. Pekpinnen kom för att den tydligen behövdes, i all välmening.
Den andra raden/inlägget jag skrev, var, som jag också skrev, inget säljprat, jag vet mkt väl hur en affär går till och att det vore otroligt dumt att begränsa mig till denna tråd, ist för att efter Basel lägga ut en annons och i K&S och där nå HELA forumet som har en tanke på att köpa.

Och läser du mitt sista inlägg innan detta ordentligt, såser du att jag erkänner mig slagen, att det VAR dumt att bli bitter, jag bad juh om ursäkt, eller hur. Så även denna pekpinnen är totalt onödig.
För jag tänker inte be om ursäkt en andra gång för att jag har "separationsångest" från en fin klocka, som jag mest troligt kommer gå back 30% på efter (uppskattat) 2 mån användning.

Mvh Roffe.
 

Tommy_83

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Öppnade precis paketet från Finland. Tyvärr så pajjade telefonen igår så är fast med en gammal med usel kamera. Var för övrigt riktigt svår klocka att fota... Slängde på ett nato från strapped som också kom idag i väntan på att korta länken. Aja här är den iaf; worldtimer 36mm!

IMAG0005~01.jpg
Snygg!! :)
 
;)

Jag undrar fortfarande vart vårt brev (och alla andra hundratusentals som verkar försvinna) tog vägen???? Slänger Postmord helt sonika bort alla brev som de aldrig delar ut????? :nailbiting:
Det rivs upp FRUKTANSVÄRT mycket och stjäls. De har juh inga anställda, bara massa slavar från rekryteringsföretag... Och ringer ,än så heter det "det är inte vårat ansvar" el annat lika rötet...

Mvh Roffe
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
;)

Jag undrar fortfarande vart vårt brev (och alla andra hundratusentals som verkar försvinna) tog vägen???? Slänger Postmord helt sonika bort alla brev som de aldrig delar ut????? :nailbiting:
Det rivs upp FRUKTANSVÄRT mycket och stjäls. De har juh inga anställda, bara massa slavar från rekryteringsföretag... Och ringer ,än så heter det "det är inte vårat ansvar" el annat lika rötet...

Mvh Roffe

Även min julklapp från ks tomten försvann. Min tomte är känd och lovar dyrt och heligt att han skickat. Ang vårat paket så var det ju inget av ekonomisktvärde. Ett datumfönster för några tior. Moas så är det ju svårt att skicka vidare om dom öppnat paketet... hoppas hen blev besviken iaf.
 

Schill

Cartier
Topp