Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns en avdelning för köp & sälj, det lär inte svida mer för att du postar där.Om nån vill unna sin handled lite så är ba' å säga Till! Det svider att lägga ut annons!
Mvh Roffe.
Behåll den dåOm nån vill unna sin handled lite så är ba' å säga Till! Det svider att lägga ut annons!
Mvh Roffe.
Jag skrev väl precis att jag INTE vill lägga ut den på köp och sälj/annons?Det finns en avdelning för köp & sälj, det lär inte svida mer för att du postar där.
Sluta fjanta dig nu va.Jag skrev väl precis att jag INTE vill lägga ut den på köp och sälj/annons?
Men visst det var naturligtvis dumt av mig att "beklaga" mig här. Jag ber om ursäkt för att jag tvingade dig att läsa en rad i onödan. Och sedan för att jag stal din tid när jag tvingade dig att skriva ett inlägg och påpeka hur onödigt MITT inlägg var.
Jag ber ödmjukast om ursäkt.
Mvh Roffe.
Ja, förlåt. Men det var väl inte jag som började med pekpinnar och duktigheter?Sluta fjanta dig nu va.
Det är helt okej att ge en vink om att man tänker sälja en klocka när man är i en tråd man brukar vara i. Men det är inte riktigt det du gjort. Du har frågat om hur mycket du bör sätta ut den för (och fått svar) och sedan fortsatt med sälj snacket. Det finns en köp&sälj avdelning för sådant. Vad är problemet? Håll en trevlig ton och bidra i tråden istället. Pekpinnen kom för att den tydligen behövdes, i all välmening.Ja, förlåt. Men det var väl inte jag som började med pekpinnar och duktigheter?
Men ja, det var,onödigt skrivet. Sorry.
Mvh Roffe.
Det stämmer. Har du länk och gummi också? Vad tycker du om länken?![]()
Gjorde sig väldigt bra på läder tycker jag
Den andra raden/inlägget jag skrev, var, som jag också skrev, inget säljprat, jag vet mkt väl hur en affär går till och att det vore otroligt dumt att begränsa mig till denna tråd, ist för att efter Basel lägga ut en annons och i K&S och där nå HELA forumet som har en tanke på att köpa.Det är helt okej att ge en vink om att man tänker sälja en klocka när man är i en tråd man brukar vara i. Men det är inte riktigt det du gjort. Du har frågat om hur mycket du bör sätta ut den för (och fått svar) och sedan fortsatt med sälj snacket. Det finns en köp&sälj avdelning för sådant. Vad är problemet? Håll en trevlig ton och bidra i tråden istället. Pekpinnen kom för att den tydligen behövdes, i all välmening.
Hehe. Absolut!NU tycker jag vi håller varann i handen och sjunger "we shall overcome "
Ny dag, nya möjligheter
![]()
Men man känner inte riktigt igen den när den är så ren.....?!?Hehe. Absolut!
Den är stilig den där klockan.. för stor för mig, men attans makaroner så manlig!
Mvh Roffe
Snygg!!Öppnade precis paketet från Finland. Tyvärr så pajjade telefonen igår så är fast med en gammal med usel kamera. Var för övrigt riktigt svår klocka att fota... Slängde på ett nato från strapped som också kom idag i väntan på att korta länken. Aja här är den iaf; worldtimer 36mm!
![]()
Lämna henne till mig så kan jag vakta henne istället......Ska till Luleå i morgon och besikta en fastighet, så hon får vila i windern, så hon inte skadas i någon undercentral
![]()
Hade jag bara litat på postnord så hade jag postat den i morgonbittiLämna henne till mig så kan jag vakta henne istället......
Hon kanske blir uttråkad i Windén?!?!![]()
Menar det... ha haNej för faaan!!!!
Inte Postnord!!! Det misstaget har vi ju redan gjort......![]()
Menar det... ha ha
Det rivs upp FRUKTANSVÄRT mycket och stjäls. De har juh inga anställda, bara massa slavar från rekryteringsföretag... Och ringer ,än så heter det "det är inte vårat ansvar" el annat lika rötet...
Jag undrar fortfarande vart vårt brev (och alla andra hundratusentals som verkar försvinna) tog vägen???? Slänger Postmord helt sonika bort alla brev som de aldrig delar ut?????![]()
Jag undrar fortfarande vart vårt brev (och alla andra hundratusentals som verkar försvinna) tog vägen???? Slänger Postmord helt sonika bort alla brev som de aldrig delar ut?????![]()
Det rivs upp FRUKTANSVÄRT mycket och stjäls. De har juh inga anställda, bara massa slavar från rekryteringsföretag... Och ringer ,än så heter det "det är inte vårat ansvar" el annat lika rötet...
Mvh Roffe
Det stämmer. Har du länk och gummi också? Vad tycker du om länken?
Har både gummi o länk till o alla känns riktigt bra! Fantastisk kvalite på gummit och låset till är helt grymt! Kunde inte blivit nöjdareDet stämmer. Har du länk och gummi också? Vad tycker du om länken?
Ja, det hade varit kul att få göra klart denJa den som öppnade det kuvertet måste känt sig riktigt blåst! Men jäkligt synd att vi aldrig fick se det på Landsorten.....
På't igen. Alla vill se.Ja, det hade varit kul att få göra klart den
Det var egentligen hatarna som satte stopp för projektet. Synd att dom fortfarande är kvar på forumet under samma alias iafPå't igen. Alla vill se.
Nej, det var datum-fönter-ramen som skulle lagts på.Vadå? Trodde det var postnord som stal datumskivan? (efter inlägg här ovan).
Ah, ok. Varför slopades ideen för??Nej, det var datum-fönter-ramen som skulle lagts på.