Hade inte den datum eller missförstår jag?Modd av en landsort för att hänga på datumskivan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade inte den datum eller missförstår jag?Modd av en landsort för att hänga på datumskivan
Nej, det är den med kronan till vänster, D2?Hade inte den datum eller missförstår jag?
Sluta med nato det ser förjävligt utWorldtimern återigen på Nato, riktigt bra färgmatchad
![]()
Det är skitsnyggt!Sluta med nato det ser förjävligt ut![]()
Nope.....Det är skitsnyggt!![]()
Äh, det viktigaste är ju vad du tycker!Det är skitsnyggt!![]()
S1:an idag!
![]()
Äh, det är ju inte så skitfult som ni vill få det till iafNope.....![]()
YesÄh, det viktigaste är ju vad du tycker!
Tror det är ett från singularVad är det för märke på det bandet?
Är inte alla sålda redan?Någon som hört något exakt datum för leverans till butik av nya RC 2.0?
Någon som hört något exakt datum för leverans till butik av nya RC 2.0?
eller hur, jag är tveksam om dom går till butik, men jag har en reserverad så pma mig om du är sugenÄr inte alla sålda redan?
Aaahhh har en blå reserveradeller hur, jag är tveksam om dom går till butik, men jag har en reserverad så pma mig om du är sugen
ja, S&S kanske inte kan sälja dom formellt utan har ju AD till detAaahhh har en blå reserverad.. Men man ska ju "hämta" dom i butik.
Prel vecka 15 har jag hört.Någon som hört något exakt datum för leverans till butik av nya RC 2.0?
När vemdalen ska besökas görs det med vit tavla. Lät kronografen mäta körtid.![]()
Tack, nej har bara denna. Köpte klockan nyss.Har du fler färger till din RSC att byta till?
Den var riktigt snygg borde om möjligt komplettera med den vita...
Stort grattis till den, är det fler på ks som bokat upp sig på ett exemplar?Aaahhh har en blå reserverad.. Men man ska ju "hämta" dom i butik.
Sidan 5!! Det här är ju en kult!!Helt rätt @Margarinkungen lets bump the tråd![]()
Haha!![]()
Bumpar tråden lite, vi kan ju för tusan inte ligga på sidan 5 i flödet.