• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Några patetiska tuffingar som gömmer sig bakom sina avataren och spelar tuffa. Jag har fortfarande 2 blockerade sedan dess. Första och enda gången som jag sett admin gå in och ta bort inlägg... trist på ett i övrigt mycket trevligt forum
Hmm, okej. Låter sick.. Kör igen? Menar, SS själva satte ju datum på Royal Capital! ;)

Senast ändrad:
Dagens :)
IMAG0014~01.jpg

Någon som har Royal steel classic, champagne urtavla med gummiband? Aldrig sett men kan tänka mig att det är en riktigt trevlig kombo.

Stör mig lite på och tycker det är tråkigt att champagne inte finns i 41mm utan bara 36mm. Någon som håller med? Annars är modellen klockren!

Finns en Black Copper till salu på köp o sälj, Någon som vet om SS har gjort en svart länk som passar den?
Dreglat över den ett tag nu och försöker låta bli att köpa :nailbiting:

Finns en Black Copper till salu på köp o sälj, Någon som vet om SS har gjort en svart länk som passar den?
Dreglat över den ett tag nu och försöker låta bli att köpa :nailbiting:

Mig veterligen har Sjöö aldrig släppt en svart länk. Chronolink Swedish Night till exempel levererades endast med läder och UTC ORC likaså plus någon typ av sailcloth-band.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp