• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det är tur att vi är olika, färger är kul en kort period enligt mig

Det är därför man har lite att byta med :)

OnT så har jag lite svårt att se varför vi i den här tråden överhuvudtaget ska racka ner på den ena eller andra versionen av en fantastisk klocka.

IMG_20180429_110350_759.jpg

När jag såg @Barricello klocka tänkte jag för mig själv hur den skulle se ut med länk. Läder i all ära men jag personligen gillar klockor med länk - gjorde en snabb bild i Photoshop och precis när jag skulle slänga den och drömma om dagen när SS släpper en liknande version kom jag på att någon här kanske kan vara intresserad. Enjoy!

ss.png

@Barricello - ursäkta bildstölden. Vill du att jag tar bort bilden säg till så gör jag det omgående.

Vänligen,
Martin

När jag såg @Barricello klocka tänkte jag för mig själv hur den skulle se ut med länk. Läder i all ära men jag personligen gillar klockor med länk - gjorde en snabb bild i Photoshop och precis när jag skulle slänga den och drömma om dagen när SS släpper en liknande version kom jag på att någon här kanske kan vara intresserad. Enjoy!

ss.png

@Barricello - ursäkta bildstölden. Vill du att jag tar bort bilden säg till så gör jag det omgående.

Vänligen,
Martin
Hahaaa najs! Föredrar faktisk oxå länk för det mesta

ss.png

Vänligen,
Martin
Sådär ja nu ser det ut som en Daniel Wellington :D

ss.png

Vänligen,
Martin
Schtekig....!!!!! :wideyed:

Tillbaka
Topp