det stämmer, loggan sitter på låsetMen det är hidden clasp med loggan på? Kanske jag som blandar ihop termer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
det stämmer, loggan sitter på låsetMen det är hidden clasp med loggan på? Kanske jag som blandar ihop termer?
Okej, då var det jag som blandade ihop termernadet stämmer, loggan sitter på låset
Det är inte lätt med alla termer hit och dit, ruggigt lätt att blanda ihop alltOkej, då var det jag som blandade ihop termernamen i vilket fall så är låsen grymt snygga
![]()
Så sant! Men som tur är finns det ju folk här som kan hjälpa till när det sker.Det är inte lätt med alla termer hit och dit, ruggigt lätt att blanda ihop allt
klart vi alla hjälps åt, nästa gång är det jag som behöver supportSå sant! Men som tur är finns det ju folk här som kan hjälpa till när det sker.
Tror att man får en visare i matchande färg, har dock inte stenkoll på det men det skulle vara mycket märkligt om man inte fick detNu när worldtimer ändå är på topic, så kan man passa på att fråga om det är någon här som har köpt en extra tavla i en annan färg och fått den bytt genom Sjöö Sandströöm och då även fått gmt visaren bytt till matchande färg? För jag antar att det går att få urtavlan utbyt lika lätt på worldtimer som på de andra modellerna?
@Dr Puh bytte inte du till orange?Nu när worldtimer ändå är på topic, så kan man passa på att fråga om det är någon här som har köpt en extra tavla i en annan färg och fått den bytt genom Sjöö Sandströöm och då även fått gmt visaren bytt till matchande färg? För jag antar att det går att få urtavlan utbyt lika lätt på worldtimer som på de andra modellerna?
Där ja. Grattis!Nummer 57, 36 mm![]()
Tror att man får en visare i matchande färg, har dock inte stenkoll på det men det skulle vara mycket märkligt om man inte fick det
Nu när worldtimer ändå är på topic, så kan man passa på att fråga om det är någon här som har köpt en extra tavla i en annan färg och fått den bytt genom Sjöö Sandströöm och då även fått gmt visaren bytt till matchande färg? För jag antar att det går att få urtavlan utbyt lika lätt på worldtimer som på de andra modellerna?
Man tackarDär ja. Grattis!![]()
Sjöö Sandström är ALLTID snyggaTidigare idag. Ibland är den bara för snygg
![]()
Var det du eller Utte som var sjukskriven? Jag menar; ni verkar ju båda ha ett tufft och slitsamt yrkesliv....Nu är sjukskrivningen över och både jag och Utte är glada över att ha saker att göra på dagarna.
![]()
Det är svårt att kaosstuka foten på utteVar det du eller Utte som var sjukskriven? Jag menar; ni verkar ju båda ha ett tufft och slitsamt yrkesliv....![]()
Utte: Ta genast bort det där fula natot, annars smäller det...Det är svårt att kaosstuka foten på utte
![]()
Utte: Ta genast bort det där fula natot, annars smäller det...
Meo_swe: Jasså, säger du det?
Den där kombinationen känns riktigt sommarsval och härlig!
Den där kombinationen känns riktigt sommarsval och härlig!
Förstår suget att testa nya tavlan! Men kämpa, det är snart julÄr ju egentligen sugen på att byta till den nya röda tavlan, men det blir nog till att idka tålamod och vänta med det till december![]()
Förstår det! Den är verkligen vacker!!Det blir svårt att byta tavla, den här är så jäkla bra.
![]()