• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

B1619144-ACE6-438D-A6ED-676FAFDA7FEA.jpeg
Ute med hunden...
Snyggast på länge. Grattis

@Scaramanga
Jag har gummi till min Skydiver men kör den faktiskt mest på grönt canvas. Funkar grymt bra!

Ser bekvämt och bra ut. Varifrån kommer din Canvas-strap?

Själv kör jag på SjööS gummi och trivs kanon med det. Snyggt, smidigt och bekvämt. Gillar hur gummit möter boetten.

Gillar även mitt bruna Hirsch heritage, men det begränsar klockans användningsområden lite, inte mycket, men känns inte lika kul att svettas och slita i som gummit som bara är att spola av efter ett träningspass.

@Scaramanga
Jag har gummi till min Skydiver men kör den faktiskt mest på grönt canvas. Funkar grymt bra!

Själv kör jag på SjööS gummi och trivs kanon med det. Snyggt, smidigt och bekvämt. Gillar hur gummit möter boetten.

Gillar även mitt bruna Hirsch heritage, men det begränsar klockans användningsområden lite, inte mycket, men känns inte lika kul att svettas och slita i som gummit som bara är att spola av efter ett träningspass.

Blev lite knas med texten i mitt inlägg. Inte innehållet, men jag skrev texten för tidigt i rutan. Blev en mix av min egen text och tidigare inlägg. Sorry för det.

@Scaramanga

Mitt strap är ett Zulu Diver. Funkar grymt bra :)

Någon som testat både 36 och 41mm Worldtimer ?
Jag har testat båda, dock enbart i butik ett antal gånger och jag har fastnat för 36mm om det är det du undrar. En perfekt storlek (jag har dock lite mindre armar) men om jag minns rätt så finns bara det gömda låset på länken till 41an?
IMG_20180517_192330.jpg
IMG_20180118_205203.jpg
Men 41an är ju också grym :)
// Edit Båda har ju gömda lås men det är bara ena som har loggan

Senast ändrad:
Jag har testat båda, dock enbart i butik ett antal gånger och jag har fastnat för 36mm om det är det du undrar. En perfekt storlek (jag har dock lite mindre armar) men om jag minns rätt så finns bara det gömda låset på länken till 41an?
Slänger in en bild på 36an nu letar fram 41an snart
IMG_20180517_192330.jpg
36:an har oxå hidden clasp

Tillbaka
Topp