0-500
Silver
Snyggast på länge. GrattisUte med hunden...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggast på länge. GrattisUte med hunden...![]()
Fick min första Sjöö igår och känns riktigt bra Är det någon som vet vart man kan få tag i ett läderarmband eller liknande till den?
![]()
![]()
Fantastiskt, äntligenCoolt med orange tavla till chronon...posta gärna bild på den
@Sjöö Sandström Imorgon landar troligtvis tavla nummer 13. Dags att leta upp en svart/svart från lagret snart och sälja![]()
Fantastiskt, äntligenVi lovar att undersöka vad vi kan göra en extra gång... Otrolig samling verkligen och väldigt kul att se!
Sen måste du nog köpa Jälmes bruna!!!Det skulle verkligen uppskattas. Ja, det börjar bli en riktigt svårslagen samling![]()
leta fram en tavla och bjud @Clark Kent på denFantastiskt, äntligenVi lovar att undersöka vad vi kan göra en extra gång... Otrolig samling verkligen och väldigt kul att se!
leta fram en tavla och bjud @Clark Kent på den![]()
Om dessa Vore kvar i produktion skulle jag köpa en på ROT.Chronolink it is
![]()
Om dessa Vore kvar i produktion skulle jag köpa en på ROT.
![]()
RS Chrono funkar också som sommarklocka!
Har funderat på hur ett sånt här band skulle passa.....Har du provat den på ett sandfärgat perlon? Tror det skulle bli en grym sommarkombo.
Har funderat på hur ett sånt här band skulle passa.....
![]()
@Scaramanga
Jag har gummi till min Skydiver men kör den faktiskt mest på grönt canvas. Funkar grymt bra!
Ser bekvämt och bra ut. Varifrån kommer din Canvas-strap?
Själv kör jag på SjööS gummi och trivs kanon med det. Snyggt, smidigt och bekvämt. Gillar hur gummit möter boetten.
Gillar även mitt bruna Hirsch heritage, men det begränsar klockans användningsområden lite, inte mycket, men känns inte lika kul att svettas och slita i som gummit som bara är att spola av efter ett träningspass.
Vilket band är det?Gillar verkligen min S1:a
![]()
![]()
![]()
Singular straps, har faktiskt svarat på det tidigare;Vilket band är det?
Ok. Tack! Hade missat det tidigare.Singular straps, har faktiskt svarat på det tidigare;
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandströmtråd.48302/page-137#post-2256264
Inga problem. Lätt för mig att länka.Ok. Tack! Hade missat det tidigare.
@Scaramanga
Jag har gummi till min Skydiver men kör den faktiskt mest på grönt canvas. Funkar grymt bra!
Ser bekvämt och bra ut. Varifrån kommer din Canvas-strap?
Själv kör jag på SjööS gummi och trivs kanon med det. Snyggt, smidigt och bekvämt. Gillar hur gummit möter boetten.
Gillar även mitt bruna Hirsch heritage, men det begränsar klockans användningsområden lite, inte mycket, men känns inte lika kul att svettas och slita i som gummit som bara är att spola av efter ett träningspass.
Jag har testat båda, dock enbart i butik ett antal gånger och jag har fastnat för 36mm om det är det du undrar. En perfekt storlek (jag har dock lite mindre armar) men om jag minns rätt så finns bara det gömda låset på länken till 41an?Någon som testat både 36 och 41mm Worldtimer ?
36:an har oxå hidden claspJag har testat båda, dock enbart i butik ett antal gånger och jag har fastnat för 36mm om det är det du undrar. En perfekt storlek (jag har dock lite mindre armar) men om jag minns rätt så finns bara det gömda låset på länken till 41an?
Slänger in en bild på 36an nu letar fram 41an snart![]()
Men det är hidden clasp med loggan på? Kanske jag som blandar ihop termer?36:an har oxå hidden clasp