Tänkte att det var lite väl enkeltTack! Jag letar efter en Extreme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte att det var lite väl enkeltTack! Jag letar efter en Extreme.
Var har du köpt bandet?!Jag har gummi till min men kör den faktiskt mest på grönt canvas. Funkar grymt bra!
![]()
Kommer bli till salu framöver dessutom![]()
Var har du köpt bandet?!
Ta gärna nån mer bild, ser riktigt snyggt ut!Det är ett Zuludiver cordurastrap. Riktigt bra faktiskt.
Ta gärna nån mer bild, ser riktigt snyggt ut!
Vart är bandet ifrån om man får fråga?Ny dag. Nya möjligheter!
![]()
Från 18+ om du letar beg skulle jag säga.Det har börjat suga lite i Chronolink-tarmen. Jag skyller detta nästan enbart på @Clark Kent.Vad är rimligt pris för en sån rackare egentligen? 20-ish?
Om någon vet vad man får dega för en service är det också intressant.
Brukar inte gilla svarta klockor men denna känns verkligen som en fullträff!Sommar, sol, yacht och en Black copper..ibland är livet rättvist
![]()
Vilken fantastisk fin klocka du har där!Snart hemgång! Gräsis i kväll, och då fan ska de va spelledigt i VM!?
Trevlg Helg!
![]()
Har precis som @ikaroess lite svårt för svarta klockor men den där är bra speciellt på gummit!Sommar, sol, yacht och en Black copper..ibland är livet rättvist
![]()
TackVilken fantastisk fin klocka du har där!
Finns det verkligen bara två rc i guld på forumet en silver och en blå?
Det förstår jagTack..trivs som Fan med den. ..tycker oxå att det bör finnas någon till RC 2.0 på forumet.
Den är verkligen en fullträff! Får mycket handledstid, och koppar i solen smakar mumma!Brukar inte gilla svarta klockor men denna känns verkligen som en fullträff!
Jag gillar den verkligen skarpt, förstår det hela mot svart. Jag hade tidigare en svart SS, men inte samma känsla samt för mina handleder för stora. Denna känns som gjuten runt handleden.Har precis som @ikaroess lite svårt för svarta klockor men den där är bra speciellt på gummit!
Jag skulle nog säga runt 20, lite beroende på när den är servad. Det känns som att de är på väg upp lite i pris. Jag servade min i början av året och då kostade en service med polering 7550 kr. Poleringen ca 2000 kr. Bifogar en bild som gör att du måste köpa.Det har börjat suga lite i Chronolink-tarmen. Jag skyller detta nästan enbart på @Clark Kent.Vad är rimligt pris för en sån rackare egentligen? 20-ish?
Om någon vet vad man får dega för en service är det också intressant.
Champagne?Lite mittiveckan shopping sådär![]()
Blev ett svart gummi till dennaChampagne?