• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viper

Breitling
Jag har gummi till min men kör den faktiskt mest på grönt canvas. Funkar grymt bra!

Skydiver.jpg


Kommer bli till salu framöver dessutom ;)
Var har du köpt bandet?!
 

Size

Omega
Vilken storlek på bandverktyg använder folk? Behöver införskaffa ett ordentlig men lite osäker på storlek på klykan
 

bautaberit

Panerai
2-Faktor
Det har börjat suga lite i Chronolink-tarmen. Jag skyller detta nästan enbart på @Clark Kent. :) Vad är rimligt pris för en sån rackare egentligen? 20-ish?
Om någon vet vad man får dega för en service är det också intressant.
 

Size

Omega
Någon som har ett SS gummi till salu eller vill byta? Har ett som passar en handled på 16/17cm men är precis för litet för mig.
Intresserad av byte till 18cm+ eller att köpa.
MVH
 

break out

Omega
Det har börjat suga lite i Chronolink-tarmen. Jag skyller detta nästan enbart på @Clark Kent. :) Vad är rimligt pris för en sån rackare egentligen? 20-ish?
Om någon vet vad man får dega för en service är det också intressant.
Jag skulle nog säga runt 20, lite beroende på när den är servad. Det känns som att de är på väg upp lite i pris. Jag servade min i början av året och då kostade en service med polering 7550 kr. Poleringen ca 2000 kr. Bifogar en bild som gör att du måste köpa.
20180630_084553.jpg
 

Size

Omega
Har ett gummi med viklås för bla 41mm RS eller Worldtimer etc om någon är intresserad. Behöver tyvärr köpa nytt då det inte passade min handled. PM vid intresse
 
Senast ändrad:
Topp