Hehe..var det första jag gjorde efter en första wristshot..Du får ställa framför allt datumet..nu 18:e
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe..var det första jag gjorde efter en första wristshot..Du får ställa framför allt datumet..nu 18:e
Njut av verkligheten!Önskar alla Sjöö Sandström-fans en glad sommar!
Nu börjar min digitala detox med att jag bl.a. stänger av KS en månad eller två och öppnar ögonen för den fantastiska verkligheten i sommar-Sverige istället! Vi ses och hörs framåt hösten (om jag lyckas hålla ut så länge....).
Hoppas du har en bra samling ut i lådan så du klarar dej fr flipparabstinensenÖnskar alla Sjöö Sandström-fans en glad sommar!
Nu börjar min digitala detox med att jag bl.a. stänger av KS en månad eller två och öppnar ögonen för den fantastiska verkligheten i sommar-Sverige istället! Vi ses och hörs framåt hösten (om jag lyckas hålla ut så länge....).
För mig är det precis tvärt emot. Har haft några stucken nya sk. beaters tidigare men inte lyckats repa dom mer än din trots att de använts till allt möjligt skitgöra under 1 års tid.Fattar inte hur folk lyckas hålla sina klockor i såpass bra skick. Standard är att jag får behålla mina grejer repfria i ca 1 dag. Såhär såg mitt clasp ut på eftermiddagen dagen efter jag fått den. Vi skall inte prata om hur länken ser ut...
![]()
Bonusbild:
![]()
Jädrans bra komboBlev den här som fick starta på ett sandfärgat mocka istället.....
![]()
Tack @Feskarn för snabb leverans av mockaband!
Snyggt! Skriker sommarBlev den här som fick starta på ett sandfärgat mocka istället.....
![]()
Tack @Feskarn för snabb leverans av mockaband!
Grattis! Sjukt fin på brunt läderNy stolt ägare av denna skönhet!![]()
Tack! Kan tänka mig det. Rockar både gummi, blått läder och mocka utöver länk.Grattis! Sjukt fin på brunt läder![]()
Blått läder låter somrigt! Har du nån bild på den kombon?Tack! Kan tänka mig det. Rockar både gummi, blått läder och mocka utöver länk.
Inte än. Fixar bild när jag byter nästa gång!Blått läder låter somrigt! Har du nån bild på den kombon?![]()
Kanske dags att byta redan idag?Inte än. Fixar bild när jag byter nästa gång!
Hade gärna haft en UTC till sommaren nu. Grymt fina
Kanske dags att byta redan idag?Ska bli kul att se!
![]()
Grymma båda två! Det ljusa mockat var en riktig fullträff!![]()
![]()
![]()
![]()
Diggar båda stenhårt!
Grymt fina till sommaren med rosén.Grymma båda två! Det ljusa mockat var en riktig fullträff!
Tack! Jag letar efter en Extreme.![]()
FInns en på blocket såg jag. lades ut nyss![]()