Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nato är en styggelse, förstör inte klockanTrevligt med en tråd dedikerat till Sjöö & Sandström.
Någon som kan rekommendera ett Nato till en utc extreme?
Det var en hårt dragen gräns.....Håller med ovanstående. Nato kan man ha till en DW![]()
Klart du kan ha ett Nato på utc extreme. Lyssna inte på nej-sägarna. Köp ett lite dyrare bara så brukar kvaliteten vara bättre.Trevligt med en tråd dedikerat till Sjöö & Sandström.
Jag gillar Singulars nato. Har ett antal av deras Premium. Inte hunnit testa deras Super än, men de ska vara grymma.Trevligt med en tråd dedikerat till Sjöö & Sandström.
Originalgummit?Får tacka för både ris och ros,
Anledning till att jag vill ha Nato eller något annat band är att jag är inte förtjust i stållänk.
Så ös på med fler förslag......
/ Karl
Originalgummit?
![]()
Ett brunt läderband sitter också fint!
Tål den svingarna?!En bättre torsdagskväll!![]()
Det förutsätter jag!Tål den svingarna?!
Jag har faktiskt slutat lira med mina mekaniska klockor och spelar med en swatch istället. Jag märke inget avvikande när jag spelade med mekaniskt men rent praktiskt borde de inte må bra av alla emellanåt hårda duffar.......Det förutsätter jag!
Mycket snygg!Min nyaste kompis!
![]()
![]()
Så snygg!Min nyaste kompis!
![]()
![]()
@meo_swe är din vän här.Trevligt med en tråd dedikerat till Sjöö & Sandström.
Gäspande_Skorpan, hur / vad menar du med det?@meo_swe är din vän här.
Jag har faktiskt slutat lira med mina mekaniska klockor och spelar med en swatch istället. Jag märke inget avvikande när jag spelade med mekaniskt men rent praktiskt borde de inte må bra av alla emellanåt hårda duffar.......
Han har kört sin UTC Extreme (”Utte) på NATO över tid i betongindustrin. Vill du veta mer om den modellen på dylikt band är han killen att fråga.Gäspande_Skorpan, hur / vad menar du med det?
- Tackar för snabbt svarHan har kört sin UTC Extreme (”Utte) på NATO över tid i betongindustrin. Vill du veta mer om den modellen på dylikt band är han killen att fråga.
Tack! Jupp, högg den snabbt, har spanat ett tagSå snygg!
Golfvarianten som låg på Blocket?
Skönt med ännu någon som vågar använda klockorna
@meo_swe är de inte byggda för att hålla och tåla lite?Skönt med ännu någon som vågar använda klockorna