Den är ju turkos/grön?Går det att få valfri färg på GMT-visaren på en Royal Steel World Timer? Gillar vita urtavlan bäst och tycker den klockan är perfekt förutom en liten detalj, jag gillar inte orange.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju turkos/grön?Går det att få valfri färg på GMT-visaren på en Royal Steel World Timer? Gillar vita urtavlan bäst och tycker den klockan är perfekt förutom en liten detalj, jag gillar inte orange.
Jag är färgblindDen är ju turkos/grön?
Hade den varit orange hade jag nog haft en.Jag är färgblind![]()
Denna tavla är så otroligt snygg. Trist att den inte finns i mindre storlekarSommar, sol, yacht och en Black copper..ibland är livet rättvist
![]()
Jatack.. 30 ex ..kul med lite ovanliga pryttlarGår det att få valfri färg på GMT-visaren på en Royal Steel World Timer? Gillar vita urtavlan bäst och tycker den klockan är perfekt förutom en liten detalj, jag gillar inte orange.
Annars är grå nästan lika snygg.
Den där är så grym. Gillar de flesta Sjöö Sandström, ett av mina favoritmärken. Mycket fina klockor. Men den där är riktig lyx. Limiterad utgåva väl?
Japp, funderar på ytterligare ett band.Visst är det snyggt?![]()
Underbara bilder!! Ser riktigt bra utSkydivern funkar bra i ”skak och stök”. Det är ju min arbetsklocka, som ännu aldrig har svikit oavsett yttre omständigheter, och jag är därför övertygad om att den skulle funka bra i rollen som beater även utanför tjänsten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket bra! Har precis lagt en beställning...Nu har jag varit och gjort en hjälteinsats och dokumenterat Royal Steel 36mm Champagne vs Rosé. Resultatet blev följande:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Givetvis är ljuset den ständiga Akilleshälen hos AD... Men “I gave it a shoot anyway”!
Vad blev det? Champis?Mycket bra! Har precis lagt en beställning...
Valde rose. Osedd. Så det blir spännande att se tavlan när jag får den. Men det är ju enkelt att byta tavla om man skulle tröttna.Vad blev det? Champis?
2950:- kostar en ny tavla inkl passade datumskiva.Valde rose. Osedd. Så det blir spännande att se tavlan när jag får den. Men det är ju enkelt att byta tavla om man skulle tröttna.
Vacker som fåSnart hemgång! Gräsis i kväll, och då fan ska de va spelledigt i VM!?
Trevlg Helg!
![]()
Du kan ju kolla in detta
https://erikasoriginals.com/
Nej, jag har mest kikat för egen del och tycker de är snygga. Tänkte att ett mn skulle göra sig bra på en utc extreme
Någon här som har tips på ett bra gummi till en UTC ORC? Finns det rentav något från Sjöö Sandström som passar? Trådens guru @Clark Kent kanske vet
Tack på förhand hörni!
Ska kolla upp, tack!Kört hirsch gummi
Sitter svinbra
Vad är det för bandbredd på UTC? Jag har ett Hirsch 20mm som kan vara till salu om det passar.Ska kolla upp, tack!![]()
Tror det är 20 mm, så det kan vara intressant. Gummi?Vad är det för bandbredd på UTC? Jag har ett Hirsch 20mm som kan vara till salu om det passar.
https://www.hirschstraps.com/produc...-in-black-blue-09180940504?variant=1317538916Tror det är 20 mm, så det kan vara intressant. Gummi?![]()
Riktigt snyggt !https://www.hirschstraps.com/produc...-in-black-blue-09180940504?variant=1317538916
Ett sånt är det. Semigummi kanske man kan kalla det. Förutsätter ju att du gillar blå kontrastsöm också.![]()