• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tack för infon! Vet du vad en datumskiva ligger på i pris?
Jag förbereder för framtiden. :) Jag har ingen i nuläget. Tanken var att hugga den svarta som var ute på köp&sälj här men någon hann före.

Är semestern slut nu?
Jag förstod det som att datumskivan anpassas efter tavla dvs ingår vid köp av tavla där annan nyans krävs, vit eller svart.

Edit. Precis som matchande visar ingår vid köp av ny tavla till tex Rolex.

Satt och lekte lite med den nya

3R9A7883.JPG

5 dagar!!?? Mina 5 veckor gick blixtsnabbt!!!

Som tur är är det inte min semester vi pratar om. Det är stackars @Roffe som behöver en virtuell styrkekram. Mina fyra veckor sprang iväg som en avlöning dom också!
Som stackars student nu för tiden får man alldeles för lite pengar för att kunna finansiera klockor och samtidigt ta ledigt på sommaren, man får glatt slita hela sommaren.. 11 dagar ledigt än så länge denna sommaren, inkluderat söndagar då :hungover: Kan skicka nummer och ta emot valfritt bidrag så jag kan ta lite mer ledigt om ni tycker lite synd om mig! :cigar:

Som stackars student nu för tiden får man alldeles för lite pengar för att kunna finansiera klockor och samtidigt ta ledigt på sommaren, man får glatt slita hela sommaren.. 11 dagar ledigt än så länge denna sommaren, inkluderat söndagar då :hungover: Kan skicka nummer och ta emot valfritt bidrag så jag kan ta lite mer ledigt om ni tycker lite synd om mig! :cigar:
#jesuisRoffe

Hej!

Suktat efter en SS Automatic S1. Är det någon som har några bilder att bjuda på, gärna tillsammans med kavaj? (kommer ha den på jobbet dagligen då jag måste se lite proper ut) :)

Vore också intressant att höra vad ni experter anser att ett rimligt pris är för en klocka av denna modell?

Grymma Robert på Tidlösa Ur fixade till ringen runt sub-sekunden när jag var och hämtade en annan klocka från service. Så nu ska lådan iväg till Kaplans för värdering. De har gått med på att göra en värdering för samlingen som helhet. Det ska bli lite spännande att de huruvida de anser att summan av klocka plus tavlor blir högre eller lägre om man klumpar ihop allt :)

IMG_20180814_153848.jpg
IMG_20180814_154005.jpg

Senast ändrad:
Grymma Robert på Tidlösa Ur fixade till ringen runt sub-sekunden när jag var och hämtade en annan klocka från service. Så nu ska lådan iväg till Kaplans för värdering. De har gått med på att göra en värdering för samlingen som helhet. Det ska bli lite spännande att de huruvida de anser att summan av klocka plus tavlor är mer eller mindre om man klumpar ihop allt :)

IMG_20180814_153848.jpg
IMG_20180814_154005.jpg
Vackert! Den hade inte suttit fel att inneha!!!

Grymma Robert på Tidlösa Ur fixade till ringen runt sub-sekunden när jag var och hämtade en annan klocka från service. Så nu ska lådan iväg till Kaplans för värdering. De har gått med på att göra en värdering för samlingen som helhet. Det ska bli lite spännande att de huruvida de anser att summan av klocka plus tavlor blir högre eller lägre om man klumpar ihop allt :)

IMG_20180814_153848.jpg
IMG_20180814_154005.jpg
Häftigt och modigt! Vad har du på gång?

Dum fråga säkert men vilken model är SS automatic S1? Har du någon bild?

Hej!

Suktat efter en SS Automatic S1. Är det någon som har några bilder att bjuda på, gärna tillsammans med kavaj? (kommer ha den på jobbet dagligen då jag måste se lite proper ut) :)

Vore också intressant att höra vad ni experter anser att ett rimligt pris är för en klocka av denna modell?

Tillbaka
Topp