Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Igår kom den tillbaka. totalt 6 veckor hos SS. Glädjen är stor nu så här till helgen!Två veckor? Det är glädjesiffror.
13/9 fick jag mail om kostnadsförslag och åtgärd, skall vara klar 15/10 enligt prognos. Går på garantin så klart.
Fet kronbild! Gillar verkligen min skydiver, nu kanske ännu lite mer.Funktionsmässig krona på skydivern men även så fin
![]()
Varför? Den är ju braBorde inte någon få sparken för den där röda 25-årsversionen?
Den är sämst.Varför? Den är ju bra
Borde inte någon få sparken för den där röda 25-årsversionen?
Majoriteten gillar denDen är sämst.
Tycker tavlan matchar boettdesignen, och det är ingen komplimang.Borde inte någon få sparken för den där röda 25-årsversionen?
Storleken är minsta problemetSparken för att den är 2 mm för stor tycker jag är lite väl hårt...![]()
Hur vet du ens det?Majoriteten gillar den
Blir arg av tanken på att man sitter på ett bolag som Sjöö Sandström och kommer överens om att det är en bra idé att göra en röd tavla med siffran 25 över hela och dessutom lägga till 25 som index.Tycker tavlan matchar boettdesignen, och det är ingen komplimang.
siffrorna på tavlan ser man knappt live, tStorleken är minsta problemet
Hur vet du ens det?
Blir arg av tanken på att man sitter på ett bolag som Sjöö Sandström och kommer överens om att det är en bra idé att göra en röd tavla med siffran 25 över hela och dessutom lägga till 25 som index.
eftersom jag bara har hört positiva omdömenStorleken är minsta problemet
Hur vet du ens det?
Blir arg av tanken på att man sitter på ett bolag som Sjöö Sandström och kommer överens om att det är en bra idé att göra en röd tavla med siffran 25 över hela och dessutom lägga till 25 som index.
Folk gick i taket när nautilusen fick den där jubileumstexten.Storleken är minsta problemet
Hur vet du ens det?
Just index-25an är inte min favorit... Innovativt? ja. Snyggt? Njää...och dessutom lägga till 25 som index.
![]()
Jag är lite sugen på att byta ut gummibandet till den nya lite nättare varianten med folding buckle. Någon som har testat den och kan ge ett omdöme?
Jag var förbi Sjöö Sandström på Ringvägen i våras då jag var sugen på att köpa svarta krokodillädret, säljaren visade det nya gummibandet och sa att den passar. Den sitter väl på night varianten? Kunde inte välja så blev inget av dem just då.Finns det verkligen till 22mm? Är inte helt säker på det.
Jag var förbi Sjöö Sandström på Ringvägen i våras då jag var sugen på att köpa svarta krokodillädret, säljaren visade det nya gummibandet och sa att den passar. Den sitter väl på night varianten? Kunde inte välja så blev inget av dem just då.
![]()
Jag är lite sugen på att byta ut gummibandet till den nya lite nättare varianten med folding buckle. Någon som har testat den och kan ge ett omdöme?
Sorry, det har du helt rätt i. Jag tänkte på det nya gummit med små logotyper. @Starillusion har sin till salu med det låset på så han kan säkert svara.
Första snygga modellen från dem på länge.Borde inte någon få sparken för den där röda 25-årsversionen?
![]()
Kul att du länkar min videoKolla in Youtube här som visar nya armbandet:
Fungerar utmärkt. Lite smäckrare genom att det smalnar av. Utseendemässigt föredrar jag det vanliga gummit, men detta verkar sitta som en smäck.
Minns inte hur mycket det nya gummit och låsmekanismen kostar?
Finns det en Chronolink tavla med roseguld?
allmän undran eftersom dels vore det supersnyggt och det är ju en "vanlig" SS kombination...Inte vad jag känner till. Är det något du har hört talas om eller en allmän undran?
allmän undran eftersom dels vore det supersnyggt och det är ju en "vanlig" SS kombination...
Kul att du länkar min video
Jo bandet sitter verkligen bra!![]()
Nej jag har märkt det, ska försöka få upp lite mer om SjööS på YouTube, det komplicerade är att få tag på klockorna..Ja, kul med din video på Skydivern.
Finns inte så mycket material om SjööS på Youtube - ett bra tillskott du laddade upp.