• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Funktionsmässig krona på skydivern men även så fin
IMG_20181020_185018_235.jpg
Fet kronbild! Gillar verkligen min skydiver, nu kanske ännu lite mer.

Sparken för att den är 2 mm för stor tycker jag är lite väl hårt... :)
Storleken är minsta problemet
Majoriteten gillar den
Hur vet du ens det?
Tycker tavlan matchar boettdesignen, och det är ingen komplimang.
Blir arg av tanken på att man sitter på ett bolag som Sjöö Sandström och kommer överens om att det är en bra idé att göra en röd tavla med siffran 25 över hela och dessutom lägga till 25 som index.

Hur vet du ens det?

Blir arg av tanken på att man sitter på ett bolag som Sjöö Sandström och kommer överens om att det är en bra idé att göra en röd tavla med siffran 25 över hela och dessutom lägga till 25 som index.
siffrorna på tavlan ser man knappt live, t

Hur vet du ens det?

eftersom jag bara har hört positiva omdömen

Hur vet du ens det?

Folk gick i taket när nautilusen fick den där jubileumstexten.

8EC19189-2E2B-40E1-B0AA-3D38BF9EFF55.jpeg

Jag är lite sugen på att byta ut gummibandet till den nya lite nättare varianten med folding buckle. Någon som har testat den och kan ge ett omdöme?

Jag var förbi Sjöö Sandström på Ringvägen i våras då jag var sugen på att köpa svarta krokodillädret, säljaren visade det nya gummibandet och sa att den passar. Den sitter väl på night varianten? Kunde inte välja så blev inget av dem just då.

Sorry, det har du helt rätt i. Jag tänkte på det nya gummit med små logotyper. @Starillusion har sin till salu med det låset på så han kan säkert svara.

Jag är lite sugen på att byta ut gummibandet till den nya lite nättare varianten med folding buckle. Någon som har testat den och kan ge ett omdöme?
Sorry, det har du helt rätt i. Jag tänkte på det nya gummit med små logotyper. @Starillusion har sin till salu med det låset på så han kan säkert svara.

Snyggt är det, men tycker det kunde skava lite i vissa lägen för mig. Då jag har ganska senig handled, och hade den när jag jobbar.

Hoppas det var svar på frågan, annars missade jag vad ni undrade :)

Kolla in Youtube här som visar nya armbandet:

Fungerar utmärkt. Lite smäckrare genom att det smalnar av. Utseendemässigt föredrar jag det vanliga gummit, men detta verkar sitta som en smäck.

Minns inte hur mycket det nya gummit och låsmekanismen kostar?

Kolla in Youtube här som visar nya armbandet:

Fungerar utmärkt. Lite smäckrare genom att det smalnar av. Utseendemässigt föredrar jag det vanliga gummit, men detta verkar sitta som en smäck.

Minns inte hur mycket det nya gummit och låsmekanismen kostar?
Kul att du länkar min video :)
Jo bandet sitter verkligen bra! :)

Tillbaka
Topp