Original ligger nog på ca 6000 eller däromkringVad kostar en stållänk till denna?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Original ligger nog på ca 6000 eller däromkringVad kostar en stållänk till denna?
![]()
Grymt snyggt nu på hösten/vinternTavla 14 och 15Grå och brun med brun subsekund.
Grå ligger bra till inför nästa byte. Tror att den kan bli riktigt jäkla bra när den sitter i.
![]()
![]()
![]()
Skaffa fler Chronolinks så du kan byta tavla som man kan byta armband (alltså slippa gå till urmakaren). Snabbt och enkelt!Tavla 14 och 15Grå och brun med brun subsekund.
Grå ligger bra till inför nästa byte. Tror att den kan bli riktigt jäkla bra när den sitter i.
![]()
![]()
![]()
Skaffa fler Chronolinks så du kan byta tavla som man kan byta armband (alltså slippa gå till urmakaren). Snabbt och enkelt!
Med eller utan tavlor...?Önskas köpa: 14st Chronolink![]()
Ska ner och titta på den innan kvällen är slutFick ett samtal från Krons om att jubileumsklockan nu finns att hämta...
är det bara jag som beställt?
Spännande!Fick ett samtal från Krons om att jubileumsklockan nu finns att hämta...
är det bara jag som beställt?
Ta lite bilder, så jag får se hur den ser ut på!! Har bara sett den på insta än!Ska ner och titta på den innan kvällen är slut
Sjökvist han förstKnäppte en bild.![]()
Den upplevs aningen stor dock inte så att det stör
Det röda är ju skitsnyggt!! Men jag tycker inte om den där länken, nya modellen är mycket bättre!Knäppte en bild.![]()
Ja aningen stor var den, men snyggSjökvist han först..mm ser lite stor ut på din handled kanske?
Blev ingen affär idag, men man vet aldrig, hämtade ut min WT samtidigtDet röda är ju skitsnyggt!! Men jag tycker inte om den där länken, nya modellen är mycket bättre!
Köpte du den?
Ja men se där! Snyggt klocka men som sagt lite stor ser det ut som. Storlek är viktigt, så vad mäter du?Knäppte en bild.![]()
Ja handlederna är allt annat än fetaJa men se där! Snyggt klocka men som sagt lite stor ser det ut som. Storlek är viktigt, så vad mäter du?![]()
Men hur ofet är du?Ja handlederna är allt annat än feta![]()
Jag får hem och mätaMen hur ofet är du?
Jag får hem och mäta
41mm?Knäppte en bild.![]()
Japp det stämmer