• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Tvillingarna:D Blir dock lite mycket med 2 stycken vita, så har nån lust att byta nån av dem samma modeller emellan men med annan tavla, hit me up!:):sjoosandstrom:
81AAA9D4-4D17-415F-BBED-B0D1D9AFA7BE.jpeg
Är ju två ”helt” olika så funkar ju med två vita..world timern har jag funderat många gånger på
 

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Tog ut min Worldtimer 1741-WT i December. Butiken hade den i skåpet. Bör väl då vara ett Soprod. Är det ngt att bekymra sig för? Den går så osannolikt bra. Ligger på -1 / +2 mätt per dygn, och på längre tid +2 på en vecka.
 

sjökvist

<—Axel Nilson
Tog ut min Worldtimer 1741-WT i December. Butiken hade den i skåpet. Bör väl då vara ett Soprod. Är det ngt att bekymra sig för? Den går så osannolikt bra. Ligger på -1 / +2 mätt per dygn, och på längre tid +2 på en vecka.
Om du postar en bild på urverket så ska jag försöka lista ut vilket verk det är
 
Topp