Visst är den läcker, den ute i solenVar fanns denna? Kanonvacker tavla! ..nu tycker jag personligen 40k är lite för mycket.. Men den är läcker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är den läcker, den ute i solenVar fanns denna? Kanonvacker tavla! ..nu tycker jag personligen 40k är lite för mycket.. Men den är läcker![]()
Dom hade en NOS inne att klämma på, till salu om man var intresserad. Prislappen låg på ca 40'
Den fanns inneHade de någon Worldtimer Leet kvar? Eller är det slut överallt?
Jocke slår säkert till på en.Den är så fet.
Tycker det funkar braVad tycks? Bra eller anus, hiss eller diss?
RBC på racing![]()
![]()
![]()
Två riktigt trevliga klockor!Fick hem en Sjöö Sandström RS 36 i onsdags, riktigt trevlig klocka som sitter väldigt bra på min handledDen och min SKX013 känns som en bra kombo som kompletterar varandra bra.
Elit asså!Den fanns inne
![]()
Ursäkta att jag slänger mig in här också men går det att se vilket verk som sitter i min?Om du postar en bild på urverket så ska jag försöka lista ut vilket verk det är
Håller med dig, rosé-indexen mot den gråa tavlan är förbaskat snyggtNew in... älskar verkligen tavlan!
det är bara att slänga sig in, det där ser ut att vara soprodUrsäkta att jag slänger mig in här också men går det att se vilket verk som sitter i min?
Tack på förhand!![]()
Tack för snabbt svar! Ska hålla lite koll på gångavvikelse och gångreserv framöver.det är bara att slänga sig in, det där ser ut att vara soprod
Jo det är lika bra att ha stenkollTack för snabbt svar! Ska hålla lite koll på gångavvikelse och gångreserv framöver.
Ja, verkar ju som en del soprod krånglat som fan... Min är utplockad i mitten på januari så har ju garantin att luta mig mot om det skulle vara något knas. Får se hur det går helt enkelt. Återigen, tack för hjälpenJo det är lika bra att ha stenkoll
TackHåller med dig, rosé-indexen mot den gråa tavlan är förbaskat snyggt![]()
Nja, denna klocka förtjänar tyvärr något annat i min mening.Vad tycks? Bra eller anus, hiss eller diss?
RBC på racing![]()
![]()
![]()
Riktigt fräsch!New in... älskar verkligen tavlan!
Stort tackRiktigt fräsch!
Vet precis vad du menar, provade en för ett tag sen och gillade den verkligen. Men på mitt ws ser man inte ens att indexen är i rosé hahaTacksom sagt, riktigt nöjd! Såg den i butik för ett tag sedan och blev helt såld direkt. Ett ganska bra exempel på att man ska uppleva klockor i verkligheten då inte bilder alltid ger rätt bild av hur dem verkligen ser ut!
![]()
Haha, nej den kan va riktigt svår att fånga på bild! Alltid samma "den är snyggare i verkligheten" när man visar bildVet precis vad du menar, provade en för ett tag sen och gillade den verkligen. Men på mitt ws ser man inte ens att indexen är i rosé haha
![]()
Om du postar en bild på urverket så ska jag försöka lista ut vilket verk det är
det ser ut att vara ett soprodverk![]()
Här kommer den.
Trevlig Lördag på er alla.
Hej.det ser ut att vara ett soprodverk