• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

P-vakten

Patek
2-Faktor
Back from the dead
64B820C1-C779-4933-8297-E8AA2F071939.jpeg
Väljer att citera mig själv för att berätta vad rsc36an fått för behandling hos Sjöö Sandström. Jag skickade in klockan då den tappade flera minuter under nätterna, jag antog att det var strul med gångreserven. Efter att ställt frågan här om fler varit med om samma sak kom det fram att det kan varit oljan som spökat, då flera medlemmar haft samma dilemma.

När jag idag, 1 månad efter inlämning, får tillbaka klockan visar det sig att Sjöö Sandström inte sett något avvikande med gångreserven överhuvudtaget.. men däremot har den ruckats då den enligt dem fortade sig något.... Riktigt skumt... då dem tappade tid för mig(?). Nu återstår det att se hur klockan beter sig inatt.

Håll tummarna!
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Väljer att citera mig själv för att berätta vad rsc36an fått för behandling hos Sjöö Sandström. Jag skickade in klockan då den tappade flera minuter under nätterna, jag antog att det var strul med gångreserven. Efter att ställt frågan här om fler varit med om samma sak kom det fram att det kan varit oljan som spökat, då flera medlemmar haft samma dilemma.

När jag idag, 1 månad efter inlämning, får tillbaka klockan visar det sig att Sjöö Sandström inte sett något avvikande med gångreserven överhuvudtaget.. men däremot har den ruckats då den enligt dem fortade sig något.... Riktigt skumt... då dem tappade tid för mig(?). Nu återstår det att se hur klockan beter sig inatt.

Håll tummarna!
Sovit gott?
 

MacBrandt

Breitling
Vad är det för urverk i Royal Steel 25 anniversary ?
Detta med tanke på att jag läst att ett verkfabrikat ej är bra,
utan dessa byts till ett annat fabrikat.
 
Topp