• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
@Margarinkungen
Härligt tack :). Tycker du båda funkar lika bra allround? Får hoppas hon blir nöjd med överraskningen.
Jag vet att min kollega köpte rosé och trivs väldigt bra med den, den är verklig fin och passar till allt. Men det är alltid svårt med gåvor, din fru kanske gillar den andra bättre så du kanske ska räkna eller iaf erbjuda henne att byta om hon inte gillar tavlan?
 
Jag vet att min kollega köpte rosé och trivs väldigt bra med den, den är verklig fin och passar till allt. Men det är alltid svårt med gåvor, din fru kanske gillar den andra bättre så du kanske ska räkna eller iaf erbjuda henne att byta om hon inte gillar tavlan?

Ja grymt svårt val det här, men då vet jag att båda funkar bra allround. Börjar bli ont om tid att beställa med så det är nog så det får bli, i värsta/bästa fall har hon två tavlor att byta mellan :) :happyhappy:.
 

Elias.A

Cartier
AC1D6101-6539-4677-BE52-357F5460F224.jpeg
 

Rootbjörn

Panerai
2-Faktor
Hej. precis köpt min första sjöö sandström, en worldtimer.
ska det gå att skruva på kronan även att den är i sitt bottenläge ? vill gärna inte chansa och hoppa i blurret.

mvh
 

Starboy1

Omega
Hej, undrar om någon här har en worldtimer 41 på länk samt vad ni tycker är rimligt pris ungefär att köpa för ?
 
Senast ändrad:

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
S1an tillbaka från urmakare idag. Känns grymt bra! Den här rackaren har snart kostat som en ny Sjöö Sandström. Dyrt inköp på Kaplans och sen en liten service på det. Å andra sidan, jag ville ju inte ha en ny... jag ville ju ha en S1 :happyhappy:
Dagen till ära på somrigt Sailcloth-strap.
DSC_0428-01.jpeg


DSC_0428-02.jpeg
 
Senast ändrad:

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
S1an tillbaka från urmakare idag. Känns grymt bra! Den här rackaren har snart kostat som en ny Sjöö Sandström. Dyrt inköp på Kaplans och sen en liten service på det. Å andra sidan, jag ville ju inte ha en ny... jag ville ju ha en Automatic S1.
Dagen till ära på somrigt Sailcloth-strap.
DSC_0428-01.jpeg
Utom den grymma tavlan, boettlock och visare. Är det någon skillnad på s1 och dom nya?
 
Topp