Mr.Carrera
Basic
@Margarinkungen
Härligt tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet att min kollega köpte rosé och trivs väldigt bra med den, den är verklig fin och passar till allt. Men det är alltid svårt med gåvor, din fru kanske gillar den andra bättre så du kanske ska räkna eller iaf erbjuda henne att byta om hon inte gillar tavlan?@Margarinkungen
Härligt tack. Tycker du båda funkar lika bra allround? Får hoppas hon blir nöjd med överraskningen.
Jag vet att min kollega köpte rosé och trivs väldigt bra med den, den är verklig fin och passar till allt. Men det är alltid svårt med gåvor, din fru kanske gillar den andra bättre så du kanske ska räkna eller iaf erbjuda henne att byta om hon inte gillar tavlan?
Låter som en lysande plan! Ta en extra tavla så blir det sommar- vintertidsklocka!Ja grymt svårt val det här, men då vet jag att båda funkar bra allround. Börjar bli ont om tid att beställa med så det är nog så det får bli, i värsta/bästa fall har hon två tavlor att byta mellan![]()
.
Låter som en lysande plan! Ta en extra tavla så blir det sommar- vintertidsklocka!
Smart! Det förtjänar hon!Tack
Min fru fick en Sjöö med fyra olika tavlor, men hon kör bara med den rosa.....Ja grymt svårt val det här, men då vet jag att båda funkar bra allround. Börjar bli ont om tid att beställa med så det är nog så det får bli, i värsta/bästa fall har hon två tavlor att byta mellan![]()
.
Min fru fick en Sjöö med fyra olika tavlor, men hon kör bara med den rosa.....
Ja.Hej. precis köpt min första sjöö sandström, en worldtimer.
ska det gå att skruva på kronan även att den är i sitt bottenläge ? vill gärna inte chansa och hoppa i blurret.
mvh
Tack för snabbt svar
Den kan du lugnt bada medHej. precis köpt min första sjöö sandström, en worldtimer.
ska det gå att skruva på kronan även att den är i sitt bottenläge ? vill gärna inte chansa och hoppa i blurret.
mvh
Nu blev jag glad igenDen kan du lugnt bada med
Se bara till att inte röra kronan under vattnetNu blev jag glad igentack
... Alltså det måste vara jäkligt bra jobbat om man med misstag rycker ut den där kronan under vattnet...Se bara till att inte röra kronan under vattnet![]()
Snyggt!!Skydiver i sitt rätta element.![]()
Måste vara bästa SS-bilden som tagits!Skydiver i sitt rätta element.![]()
Riktigt fet bild!Skydiver i sitt rätta element.![]()
Härligt !!Skydiver i sitt rätta element.![]()
Skydiver i sitt rätta element.![]()
Grymt! Kan det bli mera rätt än denna bild?!Skydiver i sitt rätta element.![]()
Utom den grymma tavlan, boettlock och visare. Är det någon skillnad på s1 och dom nya?S1an tillbaka från urmakare idag. Känns grymt bra! Den här rackaren har snart kostat som en ny Sjöö Sandström. Dyrt inköp på Kaplans och sen en liten service på det. Å andra sidan, jag ville ju inte ha en ny... jag ville ju ha en Automatic S1.
Dagen till ära på somrigt Sailcloth-strap.![]()