Tack, och bravo!Snygg! chronolinken är riktigt bra![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, och bravo!Snygg! chronolinken är riktigt bra![]()
![]()
Snyggt! Är sugen på att köpa lite fler band, har bara länkenBytte band för att matcha skjortan...
![]()
Och jag har tvärtom. Massor av band men ingen länkSnyggt! Är sugen på att köpa lite fler band, har bara länken
Upplever du också att din käkar/nöter på bandet närmst boetten?
Inte vad jag kan se.Upplever du också att din käkar/nöter på bandet närmst boetten?
Är väl mina hål som är borrade 0,5 mm för nära boetten :/Inte vad jag kan se.![]()
En jättenajs detalj!Uppskattar verkligen emblemet på länken nedanför kl. 6. Riktigt snyggt!
![]()
spamma på baraKänns som jag bara spammar tråden med min Worldtimer!Hoppas ni har överseende.
Vad kör ni för Sjöö Sandström idag vänner?
![]()
Känns som jag bara spammar tråden med min Worldtimer!Hoppas ni har överseende.
![]()
Såklart! VackertMen du..... det är väl självskrivet?!
![]()
Igår CL, inte idagKänns som jag bara spammar tråden med min Worldtimer!Hoppas ni har överseende.
![]()
Väldigt snyggt med lädret på!Gillar gummit skarpt. Generellt tycker jag att det blir lite för mycket plåt med länk på såpass stora klockor. Gummit känns mer rätt för mig. Ibland kör jag den på vintageläder också:
![]()
Bästa bilden!Skydiver i sitt rätta element.![]()
Grattis till köpet! Just Royal Steel finns i en hel del kombinationer som jag aktivt letat efter till och från. Köpte du denna ny eller begagnad?Äntligen får jag posta här!
Köpte mig en Royal Steel idag. Ville ha en blå tavla och den kommer om några veckor. Härlig klocka med sina 41mm!
![]()
Tack! Köpte den ny. Ja, man kan verkligen variera utseendet på denGrattis till köpet! Just Royal Steel finns i en hel del kombinationer som jag aktivt letat efter till och från. Köpte du denna ny eller begagnad?