Verkligen läcker tavlaÄntligen får jag posta här!
Köpte mig en Royal Steel idag. Ville ha en blå tavla och den kommer om några veckor. Härlig klocka med sina 41mm!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen läcker tavlaÄntligen får jag posta här!
Köpte mig en Royal Steel idag. Ville ha en blå tavla och den kommer om några veckor. Härlig klocka med sina 41mm!
![]()
Chronolinken är grym!Solen tittar fram..
![]()
Visst är den, med alla olika tavlor som finns så kan man verkligen skifta känslaChronolinken är grym!
Visst är den, med alla olika tavlor som finns så kan man verkligen skifta känsla
Tack! Har beställt den nya blåa tavlan som kommer om några veckorVerkligen läcker tavla
Grymma tavlor!Idag kom en en ny tavla hem till Chronolinken..inte riktigt samma uppställning av tavlor som @Clark Kent men gillar de jag fått tag i..
![]()
![]()
Grymma! Den blåa är min favoritIdag kom en en ny tavla hem till Chronolinken..inte riktigt samma uppställning av tavlor som @Clark Kent men gillar de jag fått tag i..
![]()
![]()
Med den blåa och orangea behöver man ju inte flerIdag kom en en ny tavla hem till Chronolinken..inte riktigt samma uppställning av tavlor som @Clark Kent men gillar de jag fått tag i..
![]()
![]()
Snacka om härlig bild! Riktigt nice.
ser grymt utHaft klockan i en vecka nu och den växer för varje dag
41mm blev helt rätt, var först inne på 36.
![]()
Tack, supernöjd!ser grymt ut![]()
Det är lite svårt att bedömma utifrån bilderna, men det ser ut att matcha bra.Nytt band. Var tvungen att testa brunt läder på gulingen så köpte något random för att se om det passade. Tänkte att brunt kunde matcha snyggt ton i ton mot tavlan och bryta mot det svarta. Vad tycks?
![]()
![]()
(Ursäkta kvällsljuset)
I dagsljusDet är lite svårt att bedömma utifrån bilderna, men det ser ut att matcha bra.
I dagsljus
![]()
![]()
![]()
Air tattoo show Swindon.
En av dom första kvinnliga Gripen piloterna.
Supersnyggt!I dagsljus
![]()
![]()
Tack. Jag tycker det blev bra. Nu blir det till att jaga rätt på ett schysst assolutamenteband i mörkbrunt när jag vet att brunt funkar.Supersnyggt!