Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Idag anlände klockan från tavelbyte från roseguld till den blåa. Jäklar vad härlig den är men svårt att fånga på bild.
![]()
Nu är den nog prissatt för att bli såld......Ja det är nog inte helt säkert. Lägsta pris inkl provision är dryga 127.
Måste äga en någon gång!Wow vilka fina klockor, man blir ju klart sugen på att testa! En Sjöö Sandström står helt klart på min bucket list hahah!
Är det RSC36 med champagne? Jag är bra sugen på den.Chava dial![]()
![]()
Stämmer bra,Är det RSC36 med champagne? Jag är bra sugen på den.
Proseccotavla!!!![]()
En snabb sökning visar att de sålts kring 7 ksek (dock nyare och med garanti kvar). Tror dessvärre inte din skulle betinga ett högre pris. I övrigt en fin klocka.Hej S&S-proffs! Vad kan denna vara värd? Alltså en Jubilee Steel, 40 mm, kvartsverk med både original läder och originallänk. Klockan är oanvänd och full set med papper från Nymans 2016. Vore ytterst tacksam för hjälp!
![]()
Blå tavlan är verkligen en fullträff. Här är hustruns med nya tavlanIdag anlände klockan från tavelbyte från roseguld till den blåa. Jäklar vad härlig den är men svårt att fånga på bild.
![]()
Tusen tack! Hade inga större förhoppningar som tur var...En snabb sökning visar att de sålts kring 7 ksek (dock nyare och med garanti kvar). Tror dessvärre inte din skulle betinga ett högre pris. I övrigt en fin klocka.
Härligt!Blå tavlan är verkligen en fullträff. Här är hustruns med nya tavlan
![]()
Ja klockor med kvartsurverk är ju ofta svårsålda här på KS (undantag Skydivern, vissa Breitling mfl). Tror tyvärr det blir svårt att få mycket över 5’ kr. På Blocket kanske det går att få någon tusenlapp till.......En snabb sökning visar att de sålts kring 7 ksek (dock nyare och med garanti kvar). Tror dessvärre inte din skulle betinga ett högre pris. I övrigt en fin klocka.
Snygg.. tycker dock den modellen gör sig mycket bättre på länken. Lyfter klockan en nivå tillNyförvärv. Egentligen inte såld på SoS men tycker denna är snygg helt enkelt...
![]()
![]()
Så den blir ännu störreSnygg.. tycker dock den modellen gör sig mycket bättre på länken. Lyfter klockan en nivå till![]()
Tack, men gillar inte riktigt länkarna från SoS...Snygg.. tycker dock den modellen gör sig mycket bättre på länken. Lyfter klockan en nivå till![]()
Va???Tack, men gillar inte riktigt länkarna från SoS...
Vackert!Nyförvärv. Egentligen inte såld på SoS men tycker denna är snygg helt enkelt...
![]()
![]()
Och typ finger-curls på gymmet...Va???
De som är grymma!!! Och låset är ju bäst!!! (Men kräver några dagars tillvänjning....)
Gillar de som sitter på 36mm för att den smalnar av och har loggan på undersidan. Problemet jag har med alla Sjöö Sandström 41or att länkarna ser klumpiga ut pga att se har samma bredd hela vägen ner till låset. Lite för fyrkantiga för min smak. Annars är länkarna bra. Ska jag köpa en S&S får det nog bli en 36:a av något slag på länk.Va???
De som är grymma!!! Och låset är ju bäst!!! (Men kräver några dagars tillvänjning....)
Nä, nä!!!Och typ finger-curls på gymmet...