• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Azole

Breitling
En bild på min arbetsklocka!

image2 (1).jpeg
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Grymt imponerad över gummit faktiskt. Riktigt bra komfort, synd att sommaren är över..
8F24A7D6-0438-418E-99B0-57E78C05D90D.jpeg
När jag köpte klockan tänkte jag- Kul att testa S&S gummi, men det åker säkert av efter en dag, deras länk är ju riktigt bra.
Så fel jag hade, har inte ens monterat länken ännu och det är alltid mitt första hands val. Så något jäkligt rätt har dom gjort med gummit :)
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Har idag gått igenom 100 sidor i tråden (ja de är 249 sidor men orkade inte alla ;) ) är så övertygad om att nästa klocka blir en ss och är fruktansvärt galet sugen på en landsort... men tycker att chronolinken är riktigt snygg med. Skulle nån här i tråden hitta en landsort till salu så får ni gärna pm:a mig
 

Escwire

Omega
2-Faktor
Jag ber om ursäkt för mobilbilder i försvinnande dagsljus. Så blir det när man saknar stativhuvud till kamerastativet och makroobjektivet till systemkameran är trasigt. :banghead:
Nu har jag haft min UTC Extreme i ca 3,5 månader och jag är fortfarande dålig på att lägga upp bilder av den här. Trots att den sitter på armen varje dag. Jag får väl skylla på att linsen till kameran i mobilen blivit så repig att det ser ut som att alla bilder utsatts för värsta sortens Instagramfilter.
 
Klocksnackare,

Det är otroligt kul att se ert engagemang! Vi är väldigt stolta och glada att så många här inne skriver om oss och postar fina bilder.

Vi ser att många utav er frågar efter en ny Landsort och till er alla vill vi säga att vi jobbar på det.
Ni är så klart välkomna att höra av er till oss om ni undrar över något.

Mvh
Sjöö Sandström
 
Topp