Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2300 typ. Med lås.Grattis!
Jag funderar på ett gummi till min blå 41a. Vet du vad dom kostar?
Ursäkta sent svar. Det är MOP, ja.Det är den mother of pearl? Är lite sugen på den och kan få den till 11.200,. helt ny. Du nöjd med färgen? Inte för feminin?
Grymt imponerad över gummit faktiskt. Riktigt bra komfort, synd att sommaren är över..![]()
Brukar egentligen köra länk året runt, då jag föredrar det. Tänkte mest att gummi är trevligt vid bad eller dylikt!Är inte gummiarmband vedertaget året runt? Eller är det länkdags under övriga årstider?
Riktigt bra kombo som lätt fungerar året runt.Grymt imponerad över gummit faktiskt. Riktigt bra komfort, synd att sommaren är över..![]()
Det tycker jag låter som en bra idé.Älskar den här klockan. Funderar på att införskaffa gummit!![]()
Gör det. Tycker gummit är riktigt bra!Älskar den här klockan. Funderar på att införskaffa gummit!![]()
Har du sålt den?Hej S&S-proffs! Vad kan denna vara värd? Alltså en Jubilee Steel, 40 mm, kvartsverk med både original läder och originallänk. Klockan är oanvänd och full set med papper från Nymans 2016. Vore ytterst tacksam för hjälp!
![]()
Japp, gav bort den i princip...Har du sålt den?![]()
Typiskt....Japp, gav bort den i princip...
https://mobil.blocket.se/annons/stockholm/sjoo_sandstrom__jubilee_steel/86251906Ingen som sitter på en Jubilee steel 40 som är sugen på att sälja?
Sugen på att testa.
![]()
Från Sjöö Sandströms instagram
Bilden ovan postade jag i september 2018, men sen har det varit tyst va?Riktigt sugen på att testa en landsort. Vad tror folket,kommer de en ny landsort d2 i år? Är dr nån som har en o tröttnat så köper jag gärna![]()
Alltså är hoppet ännu inte uteBilden ovan postade jag i september 2018, men sen har det varit tyst va?
När jag köpte klockan tänkte jag- Kul att testa S&S gummi, men det åker säkert av efter en dag, deras länk är ju riktigt bra.Grymt imponerad över gummit faktiskt. Riktigt bra komfort, synd att sommaren är över..![]()
Riiiiktigt braFörsta gången på läder. Men detta funkar?
![]()
![]()
![]()
Funderar på att införskaffa en 36mm men blir nyfiken på vad du menar med bättre proportioner förutom storleksskillnaden ?17.5 den är absolut inte för liten! Den har bättre proportioner än 41 också!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu har jag haft min UTC Extreme i ca 3,5 månader och jag är fortfarande dålig på att lägga upp bilder av den här. Trots att den sitter på armen varje dag. Jag får väl skylla på att linsen till kameran i mobilen blivit så repig att det ser ut som att alla bilder utsatts för värsta sortens Instagramfilter.Jag ber om ursäkt för mobilbilder i försvinnande dagsljus. Så blir det när man saknar stativhuvud till kamerastativet och makroobjektivet till systemkameran är trasigt.![]()