Är det varianten med digital visning under urtavlan, som ett lock? Mycket ball.
Japp, stämmer. Sjöö Sandström Chronolink.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det varianten med digital visning under urtavlan, som ett lock? Mycket ball.
Man blir alltid avundsjuk på alla din goa tavlor..när man själv är nöjd med sin uppsättning av tavlor så kommer du och ”förstör”dagen..Den här tavlan kommer att få sitta i ett bra tag. Matt grå som jag personligen aldrig har sett tidigare.
![]()
Snyggt med länk. Blev med en blå idag.Bytte ut gummit mot länken ikväll! Glömt hur bra den är.
![]()
Fin klockaSnyggt med länk. Blev med en blå idag.![]()
Fullträff! Inga tveksamheter.Det blir lördag med Series 1.
![]()
Då kan jag köpa alla andra av dig va???Jag slår härmed fast att den grå är den bästa tavlan
![]()
Då kan jag köpa alla andra av dig va???![]()
Bara att lägga en sälj så tar jag restenJag slår härmed fast att den grå är den bästa tavlan
![]()
Håller med, tycker att det var skönt att de skippade sunburst på denna.Riktigt trivsam den här.
Älskar den djupblåa tavlan.![]()
Väldigt snygg denna oxå..här själv idag lämnat in för byte till blå tavla![]()
I väntan på att @Clark Kent ska sälja alla sina tavlor utom den gråa får jag väl nöja mig med min svarta CL på racingläder....![]()
Inte utan att man ångrar sig när man ser dina bilderRiktigt trivsam den här.
Älskar den djupblåa tavlan.![]()
Förstår det.Inte utan att man ångrar sig när man ser dina bilder