UTCetter
Basic
Varje dag. Grillen är alltid redoDå grilltråden dött så får man väl iaf vara med här!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varje dag. Grillen är alltid redoDå grilltråden dött så får man väl iaf vara med här!
![]()
Oj, tack för den bilden. Jag är väldigt osäker på vad jag tycker om dykarklockor. Det är liksom svårt att få nytta eller plats med klocka om man har två dykdatorer. Din bild visar hur snyggt det kan bli med ren design. Om man mot förmodan tar en klocka med under ytan så är enkelheten oslagbarKul att läsa att Landsorten gör comeback. Här är min D1, Lucky Number 100![]()
Nej.Är sjöö sandströms klockor cosc?
Nej men de flesta går inom coscÄr sjöö sandströms klockor cosc?
Utte, sluta genast att leka i plastbrunnar!Idag jobbar vi i gratängen!
![]()
Funderar på att köpa en Royal Steel lady till mamma som fyller 80 i december.Blev en Royal Steel Classic II Lady för sambon hemma...
Hoppas detta banar väg för fler klockköp för min del!
![]()
![]()
Nej men de flesta går inom cosc
då tror du fel, alla sjöö jag själv haft har gått inom coscJag gillar Sjöö lika mycket som näste man i den här tråden, men det där är ett claim som jag inte tror du har uppbackning för![]()
då tror du fel, alla sjöö jag själv haft har gått inom cosc
om alla mina gått inom cosc så gör nog de flesta andra det med, att folk haft problem med gången berodde ju på problem med urverket som sedan blev utbyttFast det bekräftar inte på något sätt att ”de flesta” S&S går inom cosc. Det finns ju dessutom flertalet här i tråden som har haft problem med gången.
Jag tror att det krävs en större skala än dom du ägt innan man kan göra en sådan gissning.om alla mina gått inom cosc så gör nog de flesta andra det med, att folk haft problem med gången berodde ju på problem med urverket som sedan blev utbytt
om alla mina gått inom cosc så gör nog de flesta andra det med, att folk haft problem med gången berodde ju på problem med urverket som sedan blev utbytt
Inga ömma tår härJag tror inte att det där räcker som fakta dessvärreDet var absolut inte meningen att trampa på några tår, invände bara på vad som jag uppfattade som ett definitivt svar.
Såhär se baksidan ut:Funderar på att köpa en Royal Steel lady till mamma som fyller 80 i december.
Finns det plats för gravyr på baksidan?
Stort tack!Såhär se baksidan ut:
![]()
Dvs rätt mycket text från SS men något litet går väl att klämma in
Kan varmt rekommendera klockan dock. Extremt omtyckt och får komplimanger både från klock-intresserade/ointresserade!
Den hitre fasade delen av baklocket vore väl perfekt för namn + datum, eller alla tre sektioner för något mer utförligt/poetiskt?Stort tack!
Posta gärna fler wristshots!![]()
Undrar om han får det sålt till det priset?
Undrar om han får det sålt till det priset?
Finns många som gillar märket men jag undrar hur många riktiga ”samlarnördar” det finns....???![]()
Håller absolut med!!Nästan så att @Sjöö Sandström borde slå till. Ett mint exemplar av serie 0 borde passa fint i entrén på Ringvägen![]()
Chronolink Blond var väl COSC? Tror även ytterligare någon är det.Är sjöö sandströms klockor cosc?
Chronolink Blond var väl COSC? Tror även ytterligare någon är det.