• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag tror de flesta som köper dykarklockor gör det för hur klockan ser ut och inte för att det är en en dykare.

Med det sagt borde det inte hindra dig för att du äger dykdatorer?
Men jag erkände ju att jag gillade just @Cheesy Chave klockas design:woot:
Plottriga dykarklockor är oftast mindre snygga i min smak. Förutom att jag tycker plottrigheten är helt misslyckad under vatten.
Och, dykdatorer i all ära, tekniska dykare kan tycka att de är helt fel.Tur att alla har sin smak så tillverkarna har lite utmaning:)
Ps och, som direkt svar. Ja, jag borde också kunna ha en "dykare". Graham har fina, men.... kanske... hmm... det dyker nog upp något!

Senast ändrad:
Vet du vilket "kvalitet" på verket de använder, Standard, Elabore eller Top. (förmodligen inte COSC).
Tror att Elabore ska vara specad +/-5 och Top +/-4 och tycker spontant att +/-7 låter lite dåligt.
Kan det vara så att de använder standard kvalitet?
Vet inte riktigt var de ligger riktigt, mina klockor har gått plus 4 som sämst annars brukar de ligga på 2 sekunder / dag

Vad säger ni? Funkar 36mm på min handled?
IMG_0436.jpeg
IMG_0437.jpeg
Utan tvekan. Kör hårt!

Grabbar, själv har jag ju ingen fysisk S&S just nu, har en som ligger i valvet hos Krons men inte löst ut henne ännu.
så jag uppmanar er mina vänner att hålla lite liv i Sjöö Sandström Instagram kontot tills jag är tillbaka...
@sjökvist postade häromdagen men hjälp till ni andra också så inte kontot självdör är ni snälla

Tillbaka
Topp