Schnygg! Min favorit också.Detta är helt klart min favorit Sjöö![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schnygg! Min favorit också.Detta är helt klart min favorit Sjöö![]()
Bra! Hade kunnat tänka mig en sån, 36a, på gummi.Detta är helt klart min favorit Sjöö![]()
Grattis!!!![]()
Jodå, så att...
Beklagar det dåliga ljuset, men den är skönt grön![]()
Tack! Bärgade hem den för en stund senGrattis!!!
(Om du har köpt den alltså....!!)
Jag jobbar med klockor och har tidigare också pysslat med smycken. Majoriteten av objekten man hanterar ser ut ungefär sådär. Inget extremt alls med dessa exempel.
Tackar för tipset..kan nog bli något bud därhttps://www.kaplans.se/sv/auktioner/3651/21/39?od=a&ot=a
Fyndläge på svart CL-tavla (utan DNA så vitt jag kan se!!!). Hade jag inte redan haft just en svart hade jag själv tagit den....
![]()
Kan nog bli ett bud från mig som saknar denna..Jag passar på tavlan, samma modell av den svarta som jag redan harMen Chronolink med svart tavla är en kalaskombo så hoppas någon här slår till.
Å fasen, trodde du redan hade den! Hade tipsat i PM annars....Tackar för tipset..kan nog bli något bud där
Det gjordes inte så många. Tror det inte var 3 nollor efter. Kanske 300 stycken. Men det är en puck på armen men den nya är lite lägre och omarbetad. Vi kommer att bli nöjda med den iafVar har alla Landsort tagit vägen? Ser dem aldrig tycker jag.
Och hur många är tillverkade på ett ungefär, någon som vet?
Grymt, då är det hög tid att lägga beslag på den förra. Men säg det inte till någon.....Det gjordes inte så många. Tror det inte var 3 nollor efter. Kanske 300 stycken. Men det är en puck på armen men den nya är lite lägre och omarbetad. Vi kommer att bli nöjda med den iaf
Är du puckad... hahaha, skoj med referens till puckformen (så inte smurfen går i taket)Grymt, då är det hög tid att lägga beslag på den förra. Men säg det inte till någon.....
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3664/vara/1598710Om godingen nånsin behöver ett nytt hem så ställer jag upp![]()
Är du berusad?Stör mig att det står Sjöö vad fan är det för namn? Hade räckt med Sandström, kanske t om S.Sandström men vadå Sjöö lägg bara ner alltså...
Snubben heter Sjöö i efternamn.Stör mig att det står Sjöö vad fan är det för namn? Hade räckt med Sandström, kanske t om S.Sandström men vadå Sjöö lägg bara ner alltså...
Mycket braSå har man äntligen blivit med Sjöö SandströmHar letat en liten rese/äventyrs-klocka gärna en GMT...hittade den här och tycker att det är extra roligt med en svensk klocka som rese-kamrat
Har bara haft den några dagar men är riktigt nöjd. (köptes genom en smidig affär av en trevlig säljare här på forumet
@Jeser90)
![]()
![]()
SnyggtGrattis!!!
(Om du har köpt den alltså....!!)
Grymt fin!Måndag inleds med favoriten
![]()