Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spana in mitten på låset, sätt sedan en tumme och ett pekfinger på var sida om länken och bryt lugnt o fint uppåt/bakåtKänner mig som en idiot, men jag får fan inte upp låset på min Royal Steel 36.
Hur gör en???
Med vänlig hälsning, skämskudden
Tack! Funkade fint. Kände mig otroligt korkad ett tag där efter att ha hållit på att pilla på S^S loggan på alla möjliga sätt. Ville heller inte paja något på min fina nya Royal Steel.Spana in mitten på låset, sätt sedan en tumme och ett pekfinger på var sida om länken och bryt lugnt o fint uppåt/bakåt![]()
Är lite jobbigt med dolt lås i början men man vänjer sig!Tack! Funkade fint. Kände mig otroligt korkad ett tag där efter att ha hållit på att pilla på S^S loggan på alla möjliga sätt. Ville heller inte paja något på min fina nya Royal Steel.![]()
Bra jobbatTack! Funkade fint. Kände mig otroligt korkad ett tag där efter att ha hållit på att pilla på S^S loggan på alla möjliga sätt. Ville heller inte paja något på min fina nya Royal Steel.![]()
Tack, en riktig keeper. 40 års present från familjen.Bra jobbatoch grattis till en fin klocka!
Tack! Funkade fint. Kände mig otroligt korkad ett tag där efter att ha hållit på att pilla på S^S loggan på alla möjliga sätt. Ville heller inte paja något på min fina nya Royal Steel.![]()
Ber att få gratuleraTack, en riktig keeper. 40 års present från familjen.![]()
Tack, tack. Fyller år först i Februari, men kan inte riktigt låta bli att pilla på klockan när tillfälle ges.Superfin och vilken otroligt trevlig present! Grattis både till klockan och på födelsedagen![]()
Kul, grattis!Med den gröna blev det en bra trippel.
![]()
Snygg trippelMed den gröna blev det en bra trippel.
![]()
Med den gröna blev det en bra trippel.
![]()
Det tar sig!! Grattis till era fina tripplarKul, grattis!
Vi säger hej
![]()
Tack!Snygg trippel
Tack! Borde väl försöka hitta en Chronolink också.Det tar sig!! Grattis till era fina tripplar
Såklart!! En av de klockor jag verkligen saknar, trist att jag valde att sälja minTack!
Tack! Borde väl försöka hitta en Chronolink också.![]()
Har redan en svart.....Var det någon här som klippte den svarta urtavlan till Chronolinken på Kaplans..vek ner mig för tidigt![]()
Du får en bild här då......Såklart!! En av de klockor jag verkligen saknar, trist att jag valde att sälja min
Tack kompis!!Du får en bild här då......
![]()
Tack kompis!!
Det är kanske dags! Jag har ju aldrig haft den silvriga... Svarta bästa av dom båda jag haftJag saknar Royal Capitalen trots att jag aldrig ägt någon (eller kanske just därför....??)![]()
Länge nu sedan jag såg någon till salu....??Det är kanske dags! Jag har ju aldrig haft den silvriga... Svarta bästa av dom båda jag haft
Kommer nog snart, osäker men tror @bbits fortfarande sitter på en?Länge nu sedan jag såg någon till salu....??
SnyggHar redan en svart.....
![]()
Har testat både i guld och stål..guld är verkligen snygg..tyvärr har jag insett att jag inte passar med guldJag saknar Royal Capitalen trots att jag aldrig ägt någon (eller kanske just därför....??)![]()
Nope - haft en grå- och en svarttavlad men sålt båda. Spännet funkar inte på mig...Kommer nog snart, osäker men tror @bbits fortfarande sitter på en?