Du råkar inte ha någon bild eller två?jag körde min ORC med hirsch gummi
Satt väldigt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du råkar inte ha någon bild eller två?jag körde min ORC med hirsch gummi
Satt väldigt bra
Du råkar inte ha någon bild eller två?![]()
Man måste alltid ha minst en ssBörjar sakna min gamla SS RSC 41... Kanske dags att spana efter en ny?
![]()
Har du provat både länk och gummi?Han haft på mig min worldtimer dygnet runt i nästan 2 år. Tröttnade på den och köpte en ny klocka. Sedan dess har den bara legat i en låda och har inte ägnat en tanke på den. Men i helgen experimenterade jag lite med natoband och klockan fick nytt liv igen. Tycker dock natot är för glansigt så ska fixa ett mörkare.![]()
Nej har bara kört den på gummi!Har du provat både länk och gummi?
Riktigt fin!förjäkla bra den här rackarn, den är otroligt bra, menyerna är ok också, förstår hur dom tänkte! Har allt utom månfas som jag kan komma på
![]()
Det ingår i sjukdomen... jag har helt plötsligt 2 st igen...Riktigt fin!Ångrar lite att jag sålde min, som jag köpte NOS... Måste ha en SS snart igen
![]()
Haha precis!Det ingår i sjukdomen... jag har helt plötsligt 2 st igen...
men det känns helt rätt, och rånrisken är ju minimal med denna på armen också
Haha precis!
Eller hur, sjukt att man ens ska behöva tänka så men tyvärr är det ju den verkligheten vi lever i. En av alla saker jag också gillar med ORCen är dess utseende, säreget, men framförallt coolt!![]()
förjäkla bra den här rackarn, den är otroligt bra, menyerna är ok också, förstår hur dom tänkte! Har allt utom månfas som jag kan komma på
![]()
Det ser jag fram emot!Tycker de är riktigt bra! Kommer nog äga en igen![]()
Vad har du får omkrets på handleden?Vad tycker ni som har worldtimer 36mm om den? Tänker speciellt angående storleken, Är lite sugen på en worldtimer men har svårt att bestämma mig för 36mm eller 41mm.
36mm tycker jag är bäst. Mest för att länken på 41:an inte smalnar av vilket får den att kännas klumpig enligt mig. Ska du ha 41:an tror jag det är gummi som gäller.Vad tycker ni som har worldtimer 36mm om den? Tänker speciellt angående storleken, Är lite sugen på en worldtimer men har svårt att bestämma mig för 36mm eller 41mm.
16,5cm. Tänkte därför att 36mm kanske var det bättre valet, är bara lite skraj för att den ska upplevas som förlitenVad har du får omkrets på handleden?
Okej tack! Tror att jag kommer satsa på länk36mm tycker jag är bäst. Mest för att länken på 41:an inte smalnar av vilket får den att kännas klumpig enligt mig. Ska du ha 41:an tror jag det är gummi som gäller.
Har också ca 16,5cm och jag tycker 36an är perfekt... en 41a skulle bli för stort tycker jag.16,5cm. Tänkte därför att 36mm kanske var det bättre valet, är bara lite skraj för att den ska upplevas som förliten
Tack! Tror valet kommer falla på 36an!Har också ca 16,5cm och jag tycker 36an är perfekt... en 41a skulle bli för stort tycker jag.
Jag har 17.5 cm handled och 41:an passar perfekt. 36:an ska fungera bra för dig. Bezelen är lite bredare än boetten så klockan känns lite större.Tack! Tror valet kommer falla på 36an!
Okej! Ja tror nog också att 36an blir bra. Hur tycker du worldtimern är annars?Jag har 17.5 cm handled och 41:an passar perfekt. 36:an ska fungera bra för dig. Bezelen är lite bredare än boetten så klockan känns lite större.