• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

C

Coach

Guest
Måste säga att @Sjöö Sandström har en helt utomordentlig service. Hade svårt att få till bra storlek på länken, ett samtal senare och bekräftat certifikat fick jag två länkbitar helt gratis hemskiclade till mig. Då ska det tilläggas att jag dessutom köpt klockan begagnat.
Ja det är en bra service må jag säga.
Skulle behöva göra så jag med för att få till en optimal storlek.
 

Hawk100

Rolex
Jag har svårt att tro att det är gjort efteråt/privat eftersom den modellen finns som dlc i original! Men kan självklart inte garantera något....
Priset tycker jag låter rätt lågt. Som jag minns det brukar de väl rätt ofta ligga ett par tusenlappar högre. Men med tanke på att klockan är från 2012 får du nog vara beredd på att en service kommer behövas, speciellt om du vill vara säker på att den är vattentät inför sommar och bad... Sen beror det självklart på hur sliten den ser ut. Jag tycker det är svårt att se tydligt på bilderna!
Lycka till!
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Jag har svårt att tro att det är gjort efteråt/privat eftersom den modellen finns som dlc i original! Men kan självklart inte garantera något....
Priset tycker jag låter rätt lågt. Som jag minns det brukar de väl rätt ofta ligga ett par tusenlappar högre. Men med tanke på att klockan är från 2012 får du nog vara beredd på att en service kommer behövas, speciellt om du vill vara säker på att den är vattentät inför sommar och bad... Sen beror det självklart på hur sliten den ser ut. Jag tycker det är svårt att se tydligt på bilderna!
Lycka till!
Har fått svar av Sjöö Sandström att den är orginal. Så klockan anländer förhoppningsvis på fredag :)
 

Fredrik (Swe)

Rolex
2-Faktor
F29FF9BF-5CED-4FE9-A8EA-6644EC45B016.jpeg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Inget i dokumentationen som följde med styrke det. Bara ett brev från Mikael Sandström att tavlan är special och inte kan göras igen. Tror det var Kaplans som skrev att det var för DI.

Daniel som jobbade på Erikson tidigare var andra, eventuellt tredje ägare av klockan om jag inte är helt ute och cyklar. Han berättade att det var till ett DI-jubileum men mindes tyvärr inte exakt vad.
 
Topp