Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ping @Sjöö Sandströmhttps://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-extreme-black.132541/
Om denna här var dlc från orginal?
Ja det är en bra service må jag säga.Måste säga att @Sjöö Sandström har en helt utomordentlig service. Hade svårt att få till bra storlek på länken, ett samtal senare och bekräftat certifikat fick jag två länkbitar helt gratis hemskiclade till mig. Då ska det tilläggas att jag dessutom köpt klockan begagnat.
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-extreme-black.132541/
Jag har svårt att tro att det är gjort efteråt/privat eftersom den modellen finns som dlc i original! Men kan självklart inte garantera något....https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-extreme-black.132541/
Har fått svar av Sjöö Sandström att den är orginal. Så klockan anländer förhoppningsvis på fredagJag har svårt att tro att det är gjort efteråt/privat eftersom den modellen finns som dlc i original! Men kan självklart inte garantera något....
Priset tycker jag låter rätt lågt. Som jag minns det brukar de väl rätt ofta ligga ett par tusenlappar högre. Men med tanke på att klockan är från 2012 får du nog vara beredd på att en service kommer behövas, speciellt om du vill vara säker på att den är vattentät inför sommar och bad... Sen beror det självklart på hur sliten den ser ut. Jag tycker det är svårt att se tydligt på bilderna!
Lycka till!
Grattis! Cool klockaHar fått svar av Sjöö Sandström att den är orginal. Så klockan anländer förhoppningsvis på fredag![]()
Inget i dokumentationen som följde med styrke det. Bara ett brev från Mikael Sandström att tavlan är special och inte kan göras igen. Tror det var Kaplans som skrev att det var för DI.Jag minns inte riktigt, men kom den med en mer detaljerad förklaring än att det är till något DI-jubileum?
Inget i dokumentationen som följde med styrke det. Bara ett brev från Mikael Sandström att tavlan är special och inte kan göras igen. Tror det var Kaplans som skrev att det var för DI.
Grattis! Var med ute efter denHar fått svar av Sjöö Sandström att den är orginal. Så klockan anländer förhoppningsvis på fredag![]()
Tyckte de var bra pris (även om man räknar in en service) o saknar en ”black” i lådanGrattis! Var med ute efter den![]()
Håller helt med! Tröttnar du eller inte klickar med den vet du vart jag finnsTyckte de var bra pris (även om man räknar in en service) o saknar en ”black” i lådan
känns som att jag flippar dom flesta jag köper för eller senare. Väldigt få jag behållt länge. Men ska tänka på dig i förstahandHåller helt med! Tröttnar du eller inte klickar med den vet du vart jag finnsmen jag hoppas du blir nöjd med köpet givetvis
![]()
Har en hatkärlek till denna klocka..ägt samma ex 2 gånger..och nästan sugen igen.EXT PRO
![]()
Ja vet, gillar den. Kunde inte låta bli att lägga vantarna på den för andra gången. Får se hur länge den få stannaHar en hatkärlek till denna klocka..ägt samma ex 2 gånger..och nästan sugen igen.
Grym klocka men skippa pikénFick orange feeling när det blev sommarväder och grill.![]()
Den fick vara med på fotot baraGrym klocka men skippa pikén![]()
Hmm, om inte piké fick va med så tar jag tillbaka mitt likeDen fick vara med på fotot bara![]()
Är det där 36mm?Behövde en uppiggande färgklick idag för att orka masa mig till jobbet.
O yes Orange is the new black
![]()
Piké var skrynklig och fick stanna hemma.Hmm, om inte piké fick va med så tar jag tillbaka mitt like
Japp det stämmer.Är det där 36mm?
Smalnar länken av likt rsc36 eller är den lika bred hela vägen?Japp det stämmer.