Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag började kika på den ganska nyligen. Den är nice!Skydivern, otroligt fet klocka. Helt gått under min radar : )
Det är DLC från oss
Härligt, hoppas hon gillar denSlog till på en Royal Steel Chrono till frugan och jag bara gillar den mer och mer.
Synd att herrmodellen inte poppar på samma sätt.
![]()
Hon tycker mycket om den!Härligt, hoppas hon gillar den![]()
Tjoho, ett extra gummiband så färgerna kommer fram![]()
![]()
Eller en gul i mellan? Men blått är fint, finns så många olika blåNu måste du ju ha en blå också!!!![]()
Grymt bra kombo!Tjoho, ett extra gummiband så färgerna kommer fram![]()
![]()
Skulle vara passande med den limiterade KS-klockan i den där LE-samlingenTjoho, ett extra gummiband så färgerna kommer fram![]()
![]()
Spännande!Vad är det som händer imorgon tror ni?![]()
Får vi se en Royal steel diver eller blir det en Landsort II?Spännande!
Årets limited-variant släpps???Vad är det som händer imorgon tror ni?![]()
Kommer inte den på hösten?Årets limited-variant släpps???
Vi alla gissar. Det är ju det som är kulJag gissar bara friskt!!!
Men det verkar ju lite märkligt att släppa en ”Annual” i slutet på året.....
Skulle dom inte flagga för ett nysläpp på sin egen instagram isåfall?Vi alla gissar. Det är ju det som är kul
Tycker det också, men why not. Men det känns som att det varit dykaren det surrats om nu. Jag hoppas på dykaren!
De har ju spammat rsc 36-bilder senaste dagarna.Skulle dom inte flagga för ett nysläpp på sin egen instagram isåfall?
Det har du helt rätt iDe har ju spammat rsc 36-bilder senaste dagarna.
Som att lägga upp bollen på straffpunkten!
Bra gissning mtp flödet på IG.Gissar på en vit annual rsc 36mm med 20 på 8 samt 20 på 4-index. Lite lekfullt men ändå cleant.
Men hoppas på dykaren!
Det borde de nog. Spännande i vilket fall. Om inte KM Fältöversten fintar oss alla.Skulle dom inte flagga för ett nysläpp på sin egen instagram isåfall?
Haha! Det verkar ju nästan såJahapp, blev vi trollade?
Sitter perfekt på din handledKör på en 90-talare idag
![]()
Jag hade helst sett en sådan utan keramisk bezel. En bezel liknande den de har på Worldtimer GMT fast som man kan rotera hade suttit fint, enligt mig iallafall. Jag har blivit trött på alla dessa jädra keramiska vridningar som ser likadana ut.