• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Känns ju som att Sjöö har koll själva liksom. De bytte verk i min frus klocka i april. Tog två veckor, inga problem. Jag gick iofs dit personligen så slapp posten men det är ju inga schweiziska handläggningstider direkt.
Japp kommer skicka den till dom direkt, lite besviken på magnusson dock, skönt att de gick så fort
 
  • Like
Reactions: NRE

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
1250_001_front2.jpg

Detta är ju då en halvsnabb edit i någon online bildredigerare.
@Sjöö Sandström önskelista.
Bläääh. Alltså boetten och länken är ganska snygga... men usch vad den där vridringen inte satte sig snyggt. Speciellt inte med de där runda indexen på tavlan.
 

Stalrob

Cartier
Bläääh. Alltså boetten och länken är ganska snygga... men usch vad den där vridringen inte satte sig snyggt. Speciellt inte med de där runda indexen på tavlan.
Hehe hade lika gärna kunnat göra den i mspaint, men det är landsort-tavlan med datumfönster, länk,boett, krona (förstorad och grymt skev) från worldtimern, vridring från submariner (hade helst sett en annan där men hittade inga bra bilder och var mest ute efter att testa looken)
Allt som allt, tror att någon som lägger mer än 5min på den hade kunnat göra det bättre,men jag hade fan köpt, jag är grymt svag för dykare och anser att SS saknar en sådan i deras utbud.
Edit: en "dressig" dykare
Visa bilder. Idag har 36 fyrkantigt och 41 runt.
Limited edition versionerna har fyrkantigt också
 
Topp