• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Majo

Omega
Pledge Member
Trevlig nationaldag :sjoosandstrom:
IMG_20200606_160155.jpg
 
Delar även även här hähä!!

Självklart är nationaldagsklockan en SS!

20200606_121909.jpg
Har du fler bilder med den röda tavlan? Jag tror jag missat denna! ( är ju fortfarande färsking här inne så ursäkta om jag är sen på någon väl diskuterad boll) ser fantastisk ut!

Edit: såg att det var reflektion av någonting annat på en svart nu ..
 
Senast ändrad:

KXII

Cartier
Har du fler bilder med den röda tavlan? Jag tror jag missat denna! ( är ju fortfarande färsking här inne så ursäkta om jag är sen på någon väl diskuterad boll) ser fantastisk ut!

Edit: såg att det var reflektion av någonting annat på en svart nu ..
Du har rätt, svart tavla med reflektion av röda blommor. Tyckte det blev en snygg bild hähä det var inte planerat :p
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Den gör sig riktigt bra med grå tavla:) Finns den att köpa fortfarande eller är det att jaga beggat som gäller?

Det blir till att leta efter begagnat, men det blir inte det lättaste tyvärr. Har faktiskt aldrig sett något annat exemplar av den grå förutom min tavla.
De tavlor som fortfarande går att köpa från Sjöö Sandström har åtminstone fram tills för inte så längesedan varit svart, vit och silver.
 

Tappen

Omega
Det blir till att leta efter begagnat, men det blir inte det lättaste tyvärr. Har faktiskt aldrig sett något annat exemplar av den grå förutom min tavla.
De tavlor som fortfarande går att köpa från Sjöö Sandström har åtminstone fram tills för inte så längesedan varit svart, vit och silver.
Synd:banghead: Köpte du din med den tavlan eller fick du tag på tavlan vid sidan av?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tradera, Blocket, Kaplans och här på KS är bra att tråla. Köpte min grå tavla tillsammans med en annan ovanlig, men som jag har sett tidigare, helbrun tavla.

IMG_20181024_143739 2.jpg
 

sjökvist

<—Axel Nilson
Tack!

Nej, det var jag som störde mig på att minut- och timvisare inte var riktigt synkade. När timvisaren pekade på hel timme pekade minuten på 5 över. Kunde inte sluta se det efter att jag upptäckte det. Sjöö Sandström fixade det på goodwill trots att garantin gått ut. :)
De är riktigt bra att ha med att göra
 
  • Like
Reactions: NRE
Topp