• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

C

Coach

Guest
Är det någon som vet hur en Royal Steel Classic 36 bärs jämfört med Worldtimer 36 ? Blev lite sugen på en Classic med blå eller mop tavla.
Jag tycker att Classic ser något mindre ut och tänker att den bärs ev nättare än WT ?
016E9D30-011E-4098-8DEC-1547E0F2EB91.png
BD37436D-0E4E-430A-A8DA-6F59FE5A294E.png
 
Senast ändrad:

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Tjena! Det är ingen som sitter på en Royal Steel Classic MoP/Vit i 36mm som de vill bli av med?Svärmors 50-årsdag på onsdag så uppskattar snabba svar:angel:
 

Jagarbosse

Breitling
Jag börjar verkligen bli sugen på en sån! Är de lika bra som de ser ut? Hur är gummit?

Nej den är inte lika bra som den ser ut- den är bättre ;) Det är en grym klocka! Riktigt bra hantverk och ett av klockvärldens mest renomerade verk.
Sitter riktigt skönt på handleden och gummit är toppen. Du måste pröva den i verkligen däremot, bilderna gör den inte rättvisa!
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Nej den är inte lika bra som den ser ut- den är bättre ;) Det är en grym klocka! Riktigt bra hantverk och ett av klockvärldens mest renomerade verk.
Sitter riktigt skönt på handleden och gummit är toppen. Du måste pröva den i verkligen däremot, bilderna gör den inte rättvisa!
Är det ett 7754 i den va? Hur ser spännet ut? Är det viklås eller vanligt C-spänne? Måste nog klämma på en känner jag.
 
Topp