Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan! Sitter 7750 i dom.Är det ett 7754 i den va? Hur ser spännet ut? Är det viklås eller vanligt C-spänne? Måste nog klämma på en känner jag.
Tror 7750 med gmt heter 7754. Eller 7753. Osäker.Nästan! Sitter 7750 i dom.
Det är ett vanligt 'butterfly'-spänne , jag gissar att det heter viklås? (Inte hemma med 'the lingo' ännu hehe)
Gummiarmbandet är riktigt skönt och spännet är toppen. Väldigt lätt att finjustera.
Rekomenderas starkt att klämma och känna! Riktigt skön känsla i dom![]()
Det orange är bra!!!
7750 med gmt/24h visning heter 7754.Tror 7750 med gmt heter 7754. Eller 7753. Osäker.
Låter nice! Upp med fler bilder!
Okej! Så 7750 med gmt heter fortfarande 7750 alltså. Tack för klargörande7750 med gmt/24h visning heter 7754.
Nja, det heter 7754. Men är ju ett modifierat 7750Okej! Så 7750 med gmt heter fortfarande 7750 alltså. Tack för klargörande![]()
Nja, det heter 7754. Men är ju ett modifierat 7750. Dvs du hade rätt från början.
Fler bilder kommer! Måste bara rigga upp fotoutrustningen förstLåter nice! Upp med fler bilder!
Älskar min Royal Capital, men i småbarnslivet så används dressklockan alldeles för sällan, så jag funderar på att låta den vandra vidare för att frigöra inköp av annat nytt kul. Gör jag ett misstag?![]()
Älskar min Royal Capital, men i småbarnslivet så används dressklockan alldeles för sällan, så jag funderar på att låta den vandra vidare för att frigöra inköp av annat nytt kul. Gör jag ett misstag?![]()
Det där var en riktigt lyckad combo! Vet du hur den skulle göra sig på länk ?Som @OscarSvensson123 redan är inne på så har du ju inte köpt en dressare, utan stålsportPå med ett sailcloth och fortätt njut av klockan tillsammans med småbarnslivet. Bilden är på @Geparden ´s förra RC.
![]()
Det där var en riktigt lyckad combo! Vet du hur den skulle göra sig på länk ?
Där sa du något ! Deras gummi är fantastiskt . Och det hade gjort klockan sportig på riktigt!Jag har nog aldrig sett någon RC med länk och har lite svårt att visualisera vilken typ av länk som skulle passa bäst. Däremot skulle den bli ruskigt bra på Sjöö´s gummi. En Patek-dräpare![]()
Grym är den! Dykaren kommer, ta det lugntDen vita GMTn är riktigt läcker! Hoppas de kommer ut med en dykare snart![]()
Fantastsik på svart gummi, en sån där kommer jag behöva innan 2020 är överGrym är den! Dykaren kommer, ta det lugnt![]()
![]()
Kommer nog sälja min mot slutet av sommaren. Lägger upp en heads up här innanFantastsik på svart gummi, en sån där kommer jag behöva innan 2020 är över![]()
Kanon, ja sensommar/höst kan bli aktuelltKommer nog sälja min mot slutet av sommaren. Lägger upp en heads up här innan![]()
Inte sälja! Byt armband som de andra skrevÄlskar min Royal Capital, men i småbarnslivet så används dressklockan alldeles för sällan, så jag funderar på att låta den vandra vidare för att frigöra inköp av annat nytt kul. Gör jag ett misstag?![]()
Ja släng på Sjöös egna gummi så har du en klocka för alla tillfällenInte sälja! Byt armband som de andra skrev
Riktigt snygg färgkombo ju!
Va har jag missat? Aldrig sett den på ett ss-gummi!Jag har nog aldrig sett någon RC med länk och har lite svårt att visualisera vilken typ av länk som skulle passa bäst. Däremot skulle den bli ruskigt bra på Sjöö´s gummi. En Patek-dräpare![]()
Neeeej!Kommer nog sälja min mot slutet av sommaren. Lägger upp en heads up här innan![]()
Va har jag missat? Aldrig sett den på ett ss-gummi!
Har du bilder?
Ja, sälj den! Nu vill vi andra få chans att äga den!!!!Älskar min Royal Capital, men i småbarnslivet så används dressklockan alldeles för sällan, så jag funderar på att låta den vandra vidare för att frigöra inköp av annat nytt kul. Gör jag ett misstag?![]()
Sugen på en blå wt till hösten. Sen finns det annat som lockar också ska erkännasNeeeej!
Nämen, vad väntar härnäst?
Skulle kunna ha en Worldtimer i varje färg, så bra är denSugen på en blå wt till hösten. Sen finns det annat som lockar också ska erkännas
Men den vita har blivit min daily faktiskt så måste definitivt ha en annan wt.
Instämmer helt! Frågan är vilken nästa blir. En gul, grön eller kanske brun?Skulle kunna ha en Worldtimer i varje färg, så bra är den
Blir en blå för mig med framledes då den tavlan är grym![]()