• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

ED621259-D138-41E1-B7E9-30F569DEC2CA.jpeg

Är det ett 7754 i den va? Hur ser spännet ut? Är det viklås eller vanligt C-spänne? Måste nog klämma på en känner jag.
Nästan! Sitter 7750 i dom.
Det är ett vanligt 'butterfly'-spänne , jag gissar att det heter viklås? (Inte hemma med 'the lingo' ännu hehe)
Gummiarmbandet är riktigt skönt och spännet är toppen. Väldigt lätt att finjustera.

Rekomenderas starkt att klämma och känna! Riktigt skön känsla i dom :)

Nästan! Sitter 7750 i dom.
Det är ett vanligt 'butterfly'-spänne , jag gissar att det heter viklås? (Inte hemma med 'the lingo' ännu hehe)
Gummiarmbandet är riktigt skönt och spännet är toppen. Väldigt lätt att finjustera.

Rekomenderas starkt att klämma och känna! Riktigt skön känsla i dom :)
Tror 7750 med gmt heter 7754. Eller 7753. Osäker.

Låter nice! Upp med fler bilder!

Älskar min Royal Capital, men i småbarnslivet så används dressklockan alldeles för sällan, så jag funderar på att låta den vandra vidare för att frigöra inköp av annat nytt kul. Gör jag ett misstag?
39364ACF-B6F9-4DC7-B5C0-D7F2165A3CA2.jpeg

Som @OscarSvensson123 redan är inne på så har du ju inte köpt en dressare, utan stålsport :) På med ett sailcloth och fortätt njut av klockan tillsammans med småbarnslivet. Bilden är på @Geparden ´s förra RC.

35F2397E-9820-4A6D-A89A-B8A3DD06EA9A.jpg

Jag har nog aldrig sett någon RC med länk och har lite svårt att visualisera vilken typ av länk som skulle passa bäst. Däremot skulle den bli ruskigt bra på Sjöö´s gummi. En Patek-dräpare :)
Va har jag missat? Aldrig sett den på ett ss-gummi!
Har du bilder?
Kommer nog sälja min mot slutet av sommaren. Lägger upp en heads up här innan :)
Neeeej!
Nämen, vad väntar härnäst?

Va har jag missat? Aldrig sett den på ett ss-gummi!
Har du bilder?

Sorry, jag var lite otydlig :) Det finns inget gummi från S&S som passar. Vet att flera har lyft frågan tidigare, och jag tror det berodde på att det blev för dyrt att ta fram ett gummi i den kvalitet man ville ha till så få klockor. Men det skulle bli en perfekt matchning.

Sugen på en blå wt till hösten. Sen finns det annat som lockar också ska erkännas ;)

Men den vita har blivit min daily faktiskt så måste definitivt ha en annan wt.
Skulle kunna ha en Worldtimer i varje färg, så bra är den :)
Blir en blå för mig med framledes då den tavlan är grym :sjoosandstrom:

• Like
Reactions: NRE
Tillbaka
Topp