• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Älskar min Royal Capital, men i småbarnslivet så används dressklockan alldeles för sällan, så jag funderar på att låta den vandra vidare för att frigöra inköp av annat nytt kul. Gör jag ett misstag?
39364ACF-B6F9-4DC7-B5C0-D7F2165A3CA2.jpeg
Jag använde ett Hirsch Accent på mina, då blev det defensivt en stål-sport
CC27E302-3F66-40A2-8FC1-9F53936370BC.jpeg

Lite som en Auqanaut om du frågar mig
 

xtrem

Omega
Varför hittade jag svarta ändlänkar i lådan?
Har någon funnits på svart länk?
 

Bilagor

  • 3BDFAE1D-9E10-4A10-9D15-718FEC8ED5EF.jpeg
    3BDFAE1D-9E10-4A10-9D15-718FEC8ED5EF.jpeg
    319 KB · Visningar: 3

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Nix, nuvarande sortiment är bara gummi och läder. Möjligt att det har funnits på tidiga utgåvor men hittar inte en enda bild när jag googlar.
Mystiskt! Samma här... Är kanske som du säger en specialbeställning. Vi hoppas du kan gräva i ditt minne @xtrem, du som ändå har länkbitarna! :D

Annars borde ju rimligen @Sjöö Sandström veta. Spännande :)
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Tyvärr hade jag skador på min blå urtavla likt denna SS roseguld när den byttes in. Hoppas verkligen inte detta är fallet igen för då känns det som det är dags för en rejäl uppryckning när man betalar en rejäl peng för dessa...
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Tyvärr hade jag skador på min blå urtavla likt denna SS roseguld när den byttes in. Hoppas verkligen inte detta är fallet igen för då känns det som det är dags för en rejäl uppryckning när man betalar en rejäl peng för dessa...
Vad menar du med" byttes in", lämnade du tillbaka den mot en ny hos AD eller Sjöö Sandström?
 
Topp