• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

C

Coach

Guest
Tack för tips. Jag såg den, men dels var priset uppåt väggarna och dels så är tyvärr gen 2 inte i närheten lika bra som gen 1. Möjligtvis om man hade skippat det vita datumfönstret som är det enda man ser när kontrasten blir så pass stor.

Det blir nog en enkel förhandling för @Coach att göra affär med sig själv ;)
Det där är icke min annons men jag gissar att det är Limeee :)https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-chronolink.137741/
 

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Någon med koll på måtten på Royal steel 36? Dels bandhornspets till bandhornspets och tjockleken? Och visst går länken på 36an från 20 till 18mm?
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Och här var de två bredvid varandra:)
A08C56C2-CD9E-4425-837F-275BCE6B1ADB.jpeg
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Någon med koll på måtten på Royal steel 36? Dels bandhornspets till bandhornspets och tjockleken? Och visst går länken på 36an från 20 till 18mm?
Lugg till lugg är den 45mm, kommer inte ihåg höjden men den känns väldigt tunn kan vara 10mm inkl glaset men är som sagt osäker.
Länkens mått har jag ingen koll på men jag upplevde länken lite klumpig så den kunde fått smalna av mer än den gör.
 

bernoulli

Audemars
2-Faktor
Lugg till lugg är den 45mm, kommer inte ihåg höjden men den känns väldigt tunn kan vara 10mm inkl glaset men är som sagt osäker.
Länkens mått har jag ingen koll på men jag upplevde länken lite klumpig så den kunde fått smalna av mer än den gör.

Länken på 36an smalnar av till 18 vid spännet.
Tack tack. Får pallra mig till AD och prova en.
 
Topp