Hawk100
Silver
Okej då......Ni som äger royal steel chrono kan ni inte dela med er av lite bilder så att man får drömma lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej då......Ni som äger royal steel chrono kan ni inte dela med er av lite bilder så att man får drömma lite
Snyggaste kronografen som har gjorts.
Okej då......
![]()
Den som inte har siffror, dock gillar jag inte armbandet på den alls, den övre är snyggare förutom stt den har siffror på urtavlanVilken av dem?
![]()
![]()
Dags att sätta tillbaka länken på den alltså.....Den som inte har siffror, dock gillar jag inte armbandet på den alls, den övre är snyggare förutom stt den har siffror på urtavlan
Ja 100% jäkla fin! Vad brukar dom gå för i andra hand? Kan ju såklart skilja menFast inte riktigt ännu......![]()
![]()
Mellan 15-19’ skulle jag säga är rätt normalt, även om det säkert kan variera ytterligare om skicket är extremt åt något håll.....Ja 100% jäkla fin! Vad brukar dom gå för i andra hand? Kan ju såklart skilja men
Ja, jag trodde det skulle vara irriterande, men det är riktigt mysigt att börja morgonen med att pyssla om Chronolinken....Härlig känsla att vakna upp på morgonen och dra upp Chronolinken för hand! Inte för att det är morgon just nu men
![]()
Å vad fin!Lunchdags!!!!
![]()
Rekommendation på band till en Skydiver? Har kört gummi och länk på min Extreme så gärna ngt nytt (om det inte är helt uteslutet)
Snyggt, ska följa upp den.Jag skulle ha gått på ett canvas. Är riktigt nöjd med de jag har köpt från Strapped där du även har en KS-rabatt.
https://strapped.se/produkt-kategori/canvas/
Tråden är full av spekulationer om nya Landsort senaste sex månaderna @Sjöö Sandström sitter på svaretÄr det någon som vet om Landsort någon gång kommer komma tillbaka? Varför stoppade de produktionen - dålig försäljning?
Hej,Toppen, tack för info. Av ren nyfikenhet, skulle det finnas en teoretisk möjlighet att beställa ett glas med dubbel AR?
Se där! Bekräftelse finns ju.Dags att leverera Landsort nu.
Oktober 2019: https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandströmtråd.48302/page-249#post-3042455
April 2020: https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandströmtråd.48302/page-282#post-3278240
Män ja ä int bitter.....!De älskar att teasa och vara hemliga.
Känns lite som när man varit ut på krogen å bjudit en tiopoängare på drinkar hela kvällen och en bit ut på morgontimmarna, bara för att bli besviken då hennes pojkvän ska skjutsa hem henne precis då, vad du trodde eran gemensamma taxi med slutdestination din lya, hade anlänt.
Nu sitter du ensam i taxin och och inser att pengarna tog slut underkvällen i vad skulle kunna definieras som en dålig investering så du tvingas gå hem 6km i kallt och fuktigt höstväder och leva på havregrynsgröt månaden ut.
Hur är andrahandsvärdet generellt på sjöö sandström? Känns det naivt att hopps på att få tag på en royal steel classic för max 10k? (Har inte råd med chrono) hehe
Bra för oss som gillar att köpa begagnat och ofta.Hur är andrahandsvärdet generellt på sjöö sandström? Känns det naivt att hopps på att få tag på en royal steel classic för max 10k? (Har inte råd med chrono) hehe
Ge mig ett bud så får vi seHur är andrahandsvärdet generellt på sjöö sandström? Känns det naivt att hopps på att få tag på en royal steel classic för max 10k? (Har inte råd med chrono) hehe
Hehe jag är tyvärr bara ute efter vita urtavlan!
Då önskar jag dig lycka till. De brukar dyka upp med jämna mellanrum. Det brukar i regel finnas en del prutmån hos återförsäljare också vilket är bra att veta.Hehe jag är tyvärr bara ute efter vita urtavlan!
Se där! Bekräftelse finns ju.
Som jag sagt innan tror jag de väntar med lansering tills det går att ha ett event.
Helt rättVi kan tyvärr inte avslöja när den kommer släppas, men att den kommer tillbaka, det är säkert.