Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tycker den är smidig och slimmad. Inte för långa banhorn så den passar smala handleder prima. Har själv en som jag kört både på gummi och länk.Jag undrar hur en Worldtimer 36 bärs? Känns det lite större än 36 mm?
Som en 36a.Jag undrar hur en Worldtimer 36 bärs? Känns det lite större än 36 mm?
Håller med - väldigt true to size.Som en 36a.
Stort grattis @Borone, välkommen till klubben. Hittade du en här via KS? Sjöö Sandström är verkligen grymma att ha att göra med.Min inträdesbiljett till Chronolink-klubben.![]()
Måste för övrigt berömma SS service. Svar inom 35 minuter - det är inte illa!
Tack! Ja, jag fick napp på min köpes-annons här på KS.Stort grattis @Borone, välkommen till klubben. Hittade du en här via KS? Sjöö Sandström är verkligen grymma att ha att göra med.
Min hälsar välkommen![]()
![]()
Kul, ser fram emot massa fina bilder här i tråden framöver!Tack! Ja, jag fick napp på min köpes-annons här på KS.
Blåa tavlan
Avslutar sonens 1årskalas med en klockbild! Och inser att datumet är fel.![]()
Hahah jag är faktiskt lite osäker på om det är onsdag eller februari.Är du säker på att det är idag han har fyllt år då?![]()
Är väl inget rykande intresse efter modellen ändåDra tillbaka säljesannons eller inte dra tillbaka säljesannons, det är frågan. Bra j***a tavla![]()
Definitivt rimligt. Svårt att se att du får högre bud.Tjena,
Snabb fråga bara, har fått ett bud på 17k för min worldtimer 41mm på länk. Klockan är ca en månad gammal. Är det ett rimligt pris att släppa den för?
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-world-timer-vit-länk.138437/
Definitivt rimligt. Svårt att se att du får högre bud.
Hade den varit vit eller möjligen svart så hade jag varit sugenDra tillbaka säljesannons eller inte dra tillbaka säljesannons, det är frågan. Bra j***a tavla![]()
Tavelbyte är väl rätt billigt har jag för migHade den varit vit eller möjligen svart så hade jag varit sugen
Inte en aning!Tavelbyte är väl rätt billigt har jag för mig
Va kan sån kosta tro?Tavelbyte är väl rätt billigt har jag för mig
Siktet inställt på något speciellt?Flippa eller behålla, det är frågan det. Varför detta konstanta sug efter nytt?
![]()
![]()
![]()
Sälj och byt upp dig till den här istället!!!Flippa eller behålla, det är frågan det. Varför detta konstanta sug efter nytt?
![]()
![]()
![]()
Royal steel chrono (ej svart boett) gärna svart tavla, eller nån kul vintagekronograf.Siktet inställt på något speciellt?
Jag säger körRoyal steel chrono (ej svart boett) gärna svart tavla, eller nån kul vintagekronograf.
FantastisktPassande med lite bilder på Brassarnas nya flygplan + en av coolaste klockorna Sverige tagit framLängtar så efter min!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()