Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar tavla2 svenska klassiker, Gotlandsbolaget och Sjöö Sandström
![]()
Riktigt snygg! Hur bärs den? - stor som en klump eller OK?2 svenska klassiker, Gotlandsbolaget och Sjöö Sandström
![]()
Smaken är väl som baken men jag gillar den grymt mycket och för mig väldigt bekvämRiktigt snygg! Hur bärs den? - stor som en klump eller OK?
Svarar på min egen fråga efter ett inköp på Erikson Urhandel: Korta svaret - nej.Fråga till gruppen: någon som testat att sätta ett gummi från en Worldtimer på en Chronolink? Någon modig själ som vågar testa?
Ser på bild ut som att det skulle kunna bli ett glapp under låset till yttre verket men jag torrsimmar eftersom jag bara har Chronolinken gripbar...
Klart du ska ha en SS! Vilken modell är är du mest sugen på?En vecka och 363 sidor senare....Tack för härlig läsning!det dumma är bara att man nu är väldigt sugen på en SS men klockbudgeten säger annat...
Får se hur länge man orkar hålla ut
![]()
Haha, du har en poäng därKlart du ska ha en SS! Vilken modell är är du mest sugen på?![]()
Låter bra, de är riktigt stilrena och sköna på handleden. Dessutom kan du ju ofta få tag i sådana till riktigt bra pris om du köper begagnat här på KS! Bjuder på ett smakprov från min gamla RSC41Haha, du har en poäng därdom har många fina modeller men det skulle nog vara den stilrena RS classic 36mm som vardagsur tror jag! Kanske champagne, blå eller varför inte 2020 annual
måste kika i lådan om något går att sälja av först bara...
Snyggt! När Covid lugnar ner sig lite blir det besök till AD för att prova en (finns inte i min stad)Låter bra, de är riktigt stilrena och sköna på handleden. Dessutom kan du ju ofta få tag i sådana till riktigt bra pris om du köper begagnat här på KS! Bjuder på ett smakprov från min gamla RSC41![]()
![]()
Så dom finns på riktigt alltså?! Trodde bara det var en hörsägenHar fått låna en Landsort D1 av en vän för att utvärdera om det är något att börja leta efter till samlingen. Det lutar åt att det är något att börja leta efter![]()
![]()
Den har varit i tråden förut, men här kommer en brun lax:Någon som testat UTC på läder? Bilder i så fall tack
Funderar att slänga in vit tavla och då hitta något brunt armbandDen har varit i tråden förut, men här kommer en brun lax:
![]()
Fokus var dock mer på armbandet än klockan när bilden togs.
Någon som testat UTC på läder? Bilder i så fall tack
Var har du köpt detta?Den har varit i tråden förut, men här kommer en brun lax:
![]()
Fokus var dock mer på armbandet än klockan när bilden togs.
Snygg kombination![]()
![]()
Jag kör ofta min på svart läder med vita sömmar
Här på KS. Av den här användaren: https://klocksnack.se/members/maer.12860/Var har du köpt detta?
Den röda var ju riktigt nice!Är man störd så är man störd på riktigt..köpt några till urtavlor jag trillade över
![]()
![]()
![]()