• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Är man störd så är man störd på riktigt..köpt några till urtavlor jag trillade över😂😂

24BD56D9-4CD6-4D89-A025-A49A58F5A1D5.jpeg
926C03E7-1F29-47FC-AF62-3B84861DC8C4.jpeg
5BA57351-3307-4362-94B6-5F73A23F22AA.jpeg
Några riktigt fina du kommit över också! Den blåa till Chrono, WOOW😍 Diggade även den längst ned till Tonneau, med sifferindex!
 

Tobyponken

Cartier
Blev med Skydiver för några dagar sedan. Gummit känns inte suberbra så slängde på ett Hirsch Heavy Calf. Ingen perfect match men betydligt skönare. Skulle vilja se lite bilder på en Skydiver med olika band för inspiration. Vet att det finns en del i tråden men orkar inte bläddra genom 364 sidor. Bjuder på en bild av min.
20210127_202902.jpg
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Blev med Skydiver för några dagar sedan. Gummit känns inte suberbra så slängde på ett Hirsch Heavy Calf. Ingen perfect match men betydligt skönare. Skulle vilja se lite bilder på en Skydiver med olika band för inspiration. Vet att det finns en del i tråden men orkar inte bläddra genom 364 sidor. Bjuder på en bild av min.
20210127_202902.jpg
Ser riktigt snyggt ut
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Justering av länk och nu fick jag en betydligt bättre feeling för denna sköning.
Har varit svårt att hitta ett bra storleksläge men nu kanske den kan få stanna ändå.
Vet inte om du behöll klockan men det som hjälpte mig med passformen var att beställa en till halvlänkbit(är väl. eg 3/4 länkbit) Kostade en 500ing men passformen blev mycket bättre.
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Vet inte om du behöll klockan men det som hjälpte mig med passformen var att beställa en till halvlänkbit(är väl. eg 3/4 länkbit) Kostade en 500ing men passformen blev mycket bättre.
Vad bra att du löste det. Kunde inte ADn ordna den halvlänkbiten utan kostnad ?
Fick det alternativet också fast kostnadsfritt hos Krons där jag köpte klockan.

Tanken var att den skulle gå som inbyte i förra veckan och det kommer den antagligen att göra så småningom när klockan som jag har beställt anländer.
Har haft tanken att prova den på lite olika band men har inte kommit till skott.
Jag tycker egentligen att den är riktigt bra men hade nog bestämt mig för att köra den på just länk.
Kanske vore synd att inte ge den en till chans fast på ett passande bandalternativ.
Någon här i tråden som kan ge något bra förslag på passande band kanske ?
Läderbandet som medföljer är inte riktigt i min smak.

Kul oavsett att du är nöjd med din Annual och lägg gärna upp lite bilder :)
 
Topp