Sandmark
Basic
InstämmerDen röda var ju riktigt nice!
Och den blå till chronon ser mumma ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
InstämmerDen röda var ju riktigt nice!
Några riktigt fina du kommit över också! Den blåa till Chrono, WOOWÄr man störd så är man störd på riktigt..köpt några till urtavlor jag trillade över
![]()
![]()
![]()
Blå ser riktigt bra utDen röda var ju riktigt nice!
Tycker oxå den var rejält fräck.,måste nu bara köpa en Tonneau oxåNågra riktigt fina du kommit över också! Den blåa till Chrono, WOOWDiggade även den längst ned till Tonneau, med sifferindex!
Den lilla detaljen, de verkar väldigt sällsynta! Inte ofta man ser dem här på forumet (eller någon annanstans heller för den delen)Tycker oxå den var rejält fräck.,måste nu bara köpa en Tonneau oxå![]()
Passionerad skulle jag vilja kalla detÄr man störd så är man störd på riktigt..köpt några till urtavlor jag trillade över
![]()
![]()
![]()
Ytterligare en landstingskrigare?Fredagsflygaren![]()
Yes! Klockan såklart bara på under bildtagningen, helt enligt hygienreglernaYtterligare en landstingskrigare?Skymtar ett par blåa pyjamasbrallor samt ett par vita mumintofflor.
Man måste bryta mot vårdhygien med stil.Yes! Klockan såklart bara på under bildtagningen, helt enligt hygienreglerna![]()
Måste göra med vårdhygien om det är ok med klocka i operationsfältet när det är en sån hårding som garanterat tål steriltvättMan måste bryta mot vårdhygien med stil.![]()
Vackert!Är man störd så är man störd på riktigt..köpt några till urtavlor jag trillade över
![]()
![]()
![]()
Ser riktigt snyggt utBlev med Skydiver för några dagar sedan. Gummit känns inte suberbra så slängde på ett Hirsch Heavy Calf. Ingen perfect match men betydligt skönare. Skulle vilja se lite bilder på en Skydiver med olika band för inspiration. Vet att det finns en del i tråden men orkar inte bläddra genom 364 sidor. Bjuder på en bild av min.
![]()
Tycker inte min fruPassionerad skulle jag vilja kalla det![]()
Hade varit liiiite snyggare om det gått att flytta över orginalspännetSer riktigt snyggt ut
Provat, men Nato känns bättre.Någon som testat UTC på läder? Bilder i så fall tack
Vet inte om du behöll klockan men det som hjälpte mig med passformen var att beställa en till halvlänkbit(är väl. eg 3/4 länkbit) Kostade en 500ing men passformen blev mycket bättre.Justering av länk och nu fick jag en betydligt bättre feeling för denna sköning.
Har varit svårt att hitta ett bra storleksläge men nu kanske den kan få stanna ändå.
Vad bra att du löste det. Kunde inte ADn ordna den halvlänkbiten utan kostnad ?Vet inte om du behöll klockan men det som hjälpte mig med passformen var att beställa en till halvlänkbit(är väl. eg 3/4 länkbit) Kostade en 500ing men passformen blev mycket bättre.
Gummi!Mycket nöjd med min UTC Extreme! Vad föredrar ni? Länk eller gummi?![]()
Helt rätt!
Mycket nöjd med min UTC Extreme! Vad föredrar ni? Länk eller gummi?![]()
Kan dom släppa en ny landsort snart eller? Den är asball!Goväder!
![]()
![]()
Ja det känns som att det varit på tapeten i flera år nu. Öka!!!Kan dom släppa en ny landsort snart eller? Den är asball!
Väldigt fin! Vad är det för storlek på den?Var inne på @ERIKSON URHANDEL idag och provade lite godis. Den blåa tavlan på Royal Steel:en är ju fantastiskt fin. Satte helt klart igång lite funderingar i huvudet.
![]()
Det där är en 41mm. Finns även i 36 med stavindex runtomVäldigt fin! Vad är det för storlek på den?