Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker!! Få se fler!Börjar längta tills jag får bära min Chronolink igen! En helt fantastisk klocka️
![]()
Kanske är något att utöka din Sjöö Sandström-familj med?Läcker!! Få se fler!
Snyggt!Kolla vad som landade idag.![]()
Trevlig setupFamiljefoto![]()
Gör sig väldigt bra med vit tavlaTillbaks på armen efter några veckor i lådan.
känns bara - rätt liksom.
![]()
Best of the best! Chronolinken är bara så grym!Kanske är något att utöka din Sjöö Sandström-familj med?Här kommer lite gamla bilder på Chronolinken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vhh![]()
Kommer nog lägga ut en sökesannons senare nån gång!Kanske är något att utöka din Sjöö Sandström-familj med?Här kommer lite gamla bilder på Chronolinken
Diggade den verkligen! Perfekt beater!Snyggt!
Trevlig setup
Du är ju crazy!!!Såg att det var 2 tavlor på Kaplans som jag inte hade..slog till på dem idag..![]()
![]()
Ser riktigt rå ut!Var Tvungen atttesta på nato.![]()
Den är ball, önskar dock att de gjort pushers kantigare/inte rundadeVar Tvungen atttesta på nato.![]()
Fuck yeah! Ersätter min gshock stålisSer riktigt rå ut!
Ingenting som jag stör mig på! Men alla har vi olika demoner att slåss med i denna skruvade hobby.Den är ball, önskar dock att de gjort pushers kantigare/inte rundade
Väldigt santFuck yeah! Ersätter min gshock stålis
Ingenting som jag stör mig på! Men alla har vi olika demoner att slåss med i denna skruvade hobby.
Jag vägrar köpa en seiko med det nya X:et på tavlan exempelvis.
Jaja, vi ska nog orka vänta tills du byter imorgon istället för idag. Kul med goda intentionerBjuder på en sista! Får definitivt sitta kvar på nato ett tag.
![]()
Finns på Krons..Pre-ownedMed den här nivån av självbehärskning så hade de ju avlivat en om man levt på 1600-talet.
Har någon en chronolink skräpandes så släng iväg ett PM!
Ohhh! Är dock lite mer sugen på versionen med lumed hands och kanske en roligare tavla så kommer invänta nästa tåg, ingen brådska.Finns på Krons..Pre-owned
Riktigt trevlig!Trevlig trådstart. Här är min Skydiver och fruns Royal Capital.
![]()
![]()
Samma härKan sakna WTn emellanåt
![]()
Finns allt ett par trevliga tavlor..men man måste börja någonstansOhhh! Är dock lite mer sugen på versionen med lumed hands och kanske en roligare tavla så kommer invänta nästa tåg, ingen brådska.
@Clark Kent kanske är sugen på att göra sig av med sin samling?