Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror det flyttades fram till någon gång i aprilNågon som vet om det sades något intressant här?
![]()
Snyggt, nu börjar vi så smått få igång Sjöö Sandström Söndag![]()
Sjö Sandström söndag!
Tonneaun är verkligen en ett annan klocka med den tavlan. Nu vill jag helt plötsligt köpa en - från att inte alls varit intresserad tidigare.1000:e posten på KS blir en Sjöö Sandström Söndag. Här är mina och min frus klockor samlade. Väntar vi bara på att @Sjöö Sandström skall hänga på hashtaggen Sjöö Sandström Söndag så den blir lite viral
![]()
Jo den tavlan är vekligen något extra...köpte den osedd. Tänkte först byta tavla men gillar verkligen denna.Tonneaun är verkligen en ett annan klocka med den tavlan. Nu vill jag helt plötsligt köpa en - från att inte alls varit intresserad tidigare.
Supertrevlig samling, magiska tavlor!
SantÄr inte varje dag en sjöö Sandström-dag?![]()
Extreme söndag i trädgården....Snyggt, nu börjar vi så smått få igång Sjöö Sandström Söndag
Den är verkligen bad assExtreme söndag i trädgården....![]()
Snyggt!Även jag joinar SS-söndag![]()
![]()
Bara få igång hashtaggen så mycket som möjligtKlart man är på.
![]()
Testade att gå direkt från bruna 35-36mm annual den här gången utan att gå via nåt annatDen är verkligen bad ass
Haha..skulle nog även jag behöva när jag får från min Royal steel till ”Utte”Testade att gå direkt från bruna 35-36mm annual den här gången utan att gå via nåt annat
Det blev rätt brutalt
Här är de vanliga träningsgrejorna som körs två timmar om dan en månad för att toppa formen för den här nivån
![]()
Skulle en ny Landsort släppas så hade det säkert blivit så högt köptryck att dom gör en "Rolex" och man får sätta upp sig på väntelistaKanske reveal hos Eriksson ur?
Och nu stänger vi tråden, vi har en vinnare!Min Sjöö Sandström samling jag har hemma just nu:
![]()
Har även köpt en Landsort som ligger i Sverige och väntar på transport till Asien.
mvh
Micke
Snyggt!Min Sjöö Sandström samling jag har hemma just nu:
![]()
Har även köpt en Landsort som ligger i Sverige och väntar på transport till Asien.
mvh
Micke
Den gula Chronolinken kändes fräsch till sommarenMin Sjöö Sandström samling jag har hemma just nu:
![]()
mvh
Micke
Royal Capital är så grymt fet!Min Sjöö Sandström samling jag har hemma just nu:
![]()
mvh
Micke
Skrev till dem trots allt. Den är såld.Finns på Krons..Pre-owned