Både Nymans och Krons (samma företag, jag vet) är usla på att uppdatera sina pre-owned sidor.Skrev till dem trots allt. Den är såld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Både Nymans och Krons (samma företag, jag vet) är usla på att uppdatera sina pre-owned sidor.Skrev till dem trots allt. Den är såld.
Brukar vara ganska bra ruljans på dessaSkrev till dem trots allt. Den är såld.
Respekt!Min Sjöö Sandström samling jag har hemma just nu:
![]()
Har även köpt en Landsort som ligger i Sverige och väntar på transport till Asien.
mvh
Micke
Perfekt tajmingPrecis gjort inlägg 459 på mitt klockkonto på Instagram. @reefstreetwatches
Blev självklart bild på 459 meters dykaren.
![]()
Snygg och cool bild!Precis gjort inlägg 459 på mitt klockkonto på Instagram. @reefstreetwatches
Blev självklart bild på 459 meters dykaren.
![]()
För min del tycker jag det hör till anständigheten att höra i tråden först
Ville bara ha både hängslen och livrem på migFör min del tycker jag det hör till anständigheten att höra i tråden först![]()
Cool modell. Borde bli lätt att avyttra tror jagVille bara ha både hängslen och livrem på mig![]()
Cool modell som man testat..vem vet om man får ett ryck..större under har skett
Jag klämde på en för några år sen. Riktigt trevlig på alla sätt.Cool modell som man testat..vem vet om man får ett ryck..större under har skett
Avvaktar nån dag med köp&sälj dåCool modell som man testat..vem vet om man får ett ryck..större under har skett
Mer än så kan du nog inte göra! Jag håller mina ögon öppna och hör av mig pm jag skulle se något intressant. Tror verkligen du kommer bli skitnöjd med en ChronolinkNi lite mer erfarna rävar,
Har vidtagit följande åtgärder för att hitta mig en chronolink:
-postat köptråd på ks.
-postat köpannons på blocket.
-scannar av pantbanken, krons, kaplans, tradera, blocket, ks
Har jag missat något medium här?
Tagga gärna mig om ni ser nå!
Lycka till, Chronolinken är grymNi lite mer erfarna rävar,
Har vidtagit följande åtgärder för att hitta mig en chronolink:
-postat köptråd på ks.
-postat köpannons på blocket.
-scannar av pantbanken, krons, kaplans, tradera, blocket, ks
Har jag missat något medium här?
Tagga gärna mig om ni ser nå!
Den svarta tavlan är inte felSjöö Sandström söndag
![]()
Snygg pjäs![]()
#sjösandströmsöndag
@Stalrob , ett hästhuvud under @LimeeeMer än så kan du nog inte göra! Jag håller mina ögon öppna och hör av mig pm jag skulle se något intressant. Tror verkligen du kommer bli skitnöjd med en Chronolink![]()
Hahaha gick igenom köp&sälj och det verkar som att @Limeee är mitt bästa bet på att få in en chronolink då han verkar ha paperhandat några