Stalrob
Silver
Riktigt jävla snygg! Väldigt avis på handlederna som kan bära upp den, såg ut som ett väggur på min handled.![]()
#sjösandströmsöndag
@Sjöö Sandström ännu ett önskemål!
Mindre version av kronografen med automatverk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt jävla snygg! Väldigt avis på handlederna som kan bära upp den, såg ut som ett väggur på min handled.![]()
#sjösandströmsöndag
Ja själv är jag ju inne på min tredje Chronolink, och denna gång stannar den! Lägger in en bild från tiden när jag hade två st samtidigt, bara för att retasHahaha gick igenom köp&sälj och det verkar som att @Limeee är mitt bästa bet på att få in en chronolink då han verkar ha paperhandat några
Körde en intressekoll på den han har nu också!
Så kanske återkopplar inom kort ang. Mushuvuden
Och jag skickar bara lite bilder från hur grym den kan vara med olika tavlorJa själv är jag ju inne på min tredje Chronolink, och denna gång stannar den! Lägger in en bild från tiden när jag hade två st samtidigt, bara för att retas![]()
![]()
Oj! Nu börjar det hetta till. Jag anar ett visst flipparmotståndJa själv är jag ju inne på min tredje Chronolink, och denna gång stannar den! Lägger in en bild från tiden när jag hade två st samtidigt, bara för att retas![]()
![]()
Himla fin dock
Blir dock lite fel i mitt tycke att addera lite grus för 30k på en klocka för 25k.Himla fin dock![]()
Äh va fan. Alla gör det. Hellre 50k för en "svensk" produkt än en strösslad rolle för 150.Blir dock lite fel i mitt tycke att addera lite grus för 30k på en klocka för 25k.
”Inga bud” ;-)Den "icke civila" LEET som delas ut till de mest värdefulla spelarna.
Vara 1737103 - Kaplans Auktioner
![]()
Så grym klockaChronolinken är på idag, min favoritklocka![]()
![]()
Väldigt fin, men när kommer nya Landsort?![]()
Klocksnackare,
Kul att redan några av er uppmärksammat att vi släppte en nyhet igår
Vår ikon Royal Steel Classic har varit trogen mot vårt varumärke sedan 1993. De senaste åren har vi utvecklat kollektionen med fler färger och nu är det dags att addera en diamant bezel i denna kollektion. Utförandet med diamant bezel kommer att finnas tillgängligt för alla urtavelfärger och kan också köpas separat för dem som redan äger Royal Steel Classic 36mm och vill ha lite extra elegans i vardagen.
![]()
Royal Steel Classic 36mm
Royal Steel Classic constitutes the very essence and foundation of Sjöö Sandström.sjoosandstrom.se
Med vänliga hälsningar
Sjöö Sandström
Snyggt, pris på bara bezel? Och som sagt var nu väntar vi bara på en mindre Landsort![]()
Klocksnackare,
Kul att redan några av er uppmärksammat att vi släppte en nyhet igår
Vår ikon Royal Steel Classic har varit trogen mot vårt varumärke sedan 1993. De senaste åren har vi utvecklat kollektionen med fler färger och nu är det dags att addera en diamant bezel i denna kollektion. Utförandet med diamant bezel kommer att finnas tillgängligt för alla urtavelfärger och kan också köpas separat för dem som redan äger Royal Steel Classic 36mm och vill ha lite extra elegans i vardagen.
![]()
Royal Steel Classic 36mm
Royal Steel Classic constitutes the very essence and foundation of Sjöö Sandström.sjoosandstrom.se
Med vänliga hälsningar
Sjöö Sandström
Hej,Snyggt, pris på bara bezel? Och som sagt var nu väntar vi bara på en mindre Landsort
Har du kollat på denna?Hahaha gick igenom köp&sälj och det verkar som att @Limeee är mitt bästa bet på att få in en chronolink då han verkar ha paperhandat några
Körde en intressekoll på den han har nu också!
Så kanske återkopplar inom kort ang. Mushuvuden
Ohh, svarar!Har du kollat på denna?
![]()
Sjöö Sandström Chronolink ev. byte säljes i Stockholms stad - Blocket
22000 kr - Klockor - Stockholms stad - Intressekoll på en fin Chronolink med mörkblå urtavla. Det är två ur i ett. En mekanisk del med manuell uppdragning, ...www.blocket.se
Ja inte var fotona de bästaOhh, svarar!
Men har han fotat med en potatis eller?
Är det där gamla 36an eller är det 41an?Slog till på en Royal steel på Kaplans som jag skall rusta upp och slänga på ett gummiband på..har så många tavlor att välja mellan..men funderar på om inte koppar skulle vara snyggteller en mörkgrå?
![]()
![]()
Den gamla var väl 37?Är det där gamla 36an eller är det 41an?
Koppar på gummi blir fett. Lite som royal copper men ändå inte![]()
Var lite så jag tänkte..har haft Royal copper tidigareÄr det där gamla 36an eller är det 41an?
Koppar på gummi blir fett. Lite som royal copper men ändå inte![]()
Stämmer att det är den storlekenDen gamla var väl 37?
Det visste jag ju egentligen när jag tänkte efter..Den gamla var väl 37?
Det blir fett! Bilder sen!Var lite så jag tänkte..har haft Royal copper tidigare