• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Väldigt svårt att fota tavlan, men jävlar vad nöjd jag är med chronolinken.

IMG_20210529_113810.jpg
IMG_20210529_113105.jpg
Kul att du är nöjd, den tavla är grym 👍

Saknar allt min Worldtimer
Den är bra!
Vad gör man när man ”bara” har 5 Sjöö Sandström..man köper en 6:e..hoppas den snart landar i mitt hem😬
Oj, vad blev det för någon nu? :)
FFC70026-B8CD-49D7-A37D-663E48850A08.jpeg
Blev en tur till fantastiska Engströms i Jönköping och hämta upp sommarförvärvet idag. Kanske skulle kört orange till sommaren egentligen?
Alla är så fina imo att oavsett vilken man väljer så tänker man "hmm kanske x också" 🤣

Vem var det som nöp den isblå på Sälj? Min ekonomi tackar dig men mitt ha-begär hälsar och hoppas du får löss din jäkel! :)

60002D25-2156-4445-97DB-A95A6C10F06E.png

Haft min Sjöö Sandström Leet i cirka en månad som jag är grymt nöjd med och tycker är riktigt ball, tyvärr funderar jag på att göra mig av med den och gå upp ett steg eller två för en lite ”finare” Sjöö klocka!
Jag var en gigantisk spelnörd när jag var yngre, så har betat av för många timmar av Quake.
Och tycker den tavlan är en fullträff och hade gärna haft den. Däremot har jag lite svårt för svarta Boetter, och föredrar den mindre.
Byta upp eller ej, Spela roll, kör på det du gillar!
FFC70026-B8CD-49D7-A37D-663E48850A08.jpeg
Blev en tur till fantastiska Engströms i Jönköping och hämta upp sommarförvärvet idag. Kanske skulle kört orange till sommaren egentligen?
Hur får man tag på en sån där keps?
Jag vill ha en!
@Sjöö Sandström

Senast ändrad:
Jag var en gigantisk spelnörd när jag var yngre, så har betat av för många timmar av Quake.
Och tycker den tavlan är en fullträff. Däremot har jag lite svårt för svarta Boetter.
Byta upp eller ej, kör på det du gillar!

Jag vill ha en!
@Sjöö Sandström
Tyvärr så har vi inga kepsar för tillfället, men förhoppningsvis inom kort igen.

Och tycker den tavlan är en fullträff och hade gärna haft den. Däremot har jag lite svårt för svarta Boetter, och föredrar den mindre.
Byta upp eller ej, Spela roll, kör på det du gillar!

Jag vill ha en!
@Sjöö Sandström
Man har en lika bra återförsäljare som Engströms i Jönköping :)

Är rätt nära på att hugga en royal capital, om ingen redan hunnit ta den.
men vill se om någon vet huruvida det går att använda raka bandstift eller om jag blir fast med de av böjd karaktär.

Tänkte (om ett rakt stift går att använda, ungefär vilket utrymme blir kvar mellan stift och boett?)

Beror väl lite på måtten på stiften tänker jag, men har även flera band med Quick-release system, och är lite fjantig när ddt kommer till att byta band.

@Sjöö Sandström har ni svar här?

Eller någon annan som sitter på en royal capital? Bild om ni har skulle hjälpa ❤️

Tillbaka
Topp